استاندار زنجان:
استاندار زنجان با بیان اینکه تست سریع و تست پی سی ار کرونا در استان به خوبی انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار تست در استان انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۸۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 17 August 2021

به گزارش تابناک زنجان، فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان زنجان در خصوص کرونا در شرایط قرمز قرار دارد، گفت: تاکنون درمان مؤثری برای این ویروس منحوس وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کرونا نسبت به گذشته جهشی تر و وحشی‌تر شده است، اظهار کرد: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به بیشترین حد خود برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسن زدن منوط به این نیست که کرونا نمی‌گیریم، گفت: واکسن زنجیره مرگ و میر را قطع می‌کند بنابراین از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

حقیقی با بیان اینکه تست سریع و تست پی سی ار در استان به خوبی انجام می‌شود، تاکید کرد: تاکنون ۴۵۰ هزار تست انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در انجام تست سریع در سطح کشور رتبه اول کشوری را داریم، ابراز داشت: از مردم درخواست می‌شود برای قطع زنجیره کرونا از دور همی ها جلوگیری شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه از نظر رهگیری به ازای یک نفر مبتلا هشت نفر را در استان رهگیری می‌کنیم، گفت: این استان در کشور جایگاه ممتازی در کشور دارد.

حقیقی به روند تزریق واکسیناسیون در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در استان زنجان بیش از ۸۶ درصد افراد بالای ۷۰ سال ،۸۱ درصد افراد بالای ۵۵ سال، ۳۳ درصد افراد بالای ۴۵ تا ۵۰ سال در استان واکسینه شدند و این استان وضعیت خوبی در خصوص تزریق واکسن کرونا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار