تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:هرمزگان در جایگاه دوم کشوری واکسیناسیون عمومی قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 10 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی مطبوعات با حضور اصحاب رسانه استان، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار با اشاره به اهمیت نقد، عنوان کرد: نقد دلسوزانه در جامعه بستر ساز رشد و ترقی می‌شود و اصحاب رسانه در گسترش نقد منصفانه و دلسوزانه رسالت خطیری دارند.

وی در همین خصوص، افزود: نقد پذیری باعث رفع عیب ها و ایرادات در افراد به ویژه مدیران می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از همراهی اصحاب رسانه با ستاد مدیریت کرونا، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان اعم از صداوسیما، خبرگزاری ها، جراید و نشریات همراهی و همکاری نزدیک و مستمری با ستاد استانی مدیریت کرونا از ابتدای شیوع تاکنون داشته اند که قابل تقدیر است.

رئوفی گفت: با توجه به طغیان بی سابقه کرونا در استان همراهی اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی جهت عبور از این بحران بسیار مهم و ضروری است.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و اقناع برای عبور شرایط از بحرانی کرونا رسالت بسیار مهمی دارند و بسیاری از نگاه ها به سمت اخبار رسانه ها در حوزه کرونا است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان، افزود: فاصله گرفتن از فضای عادی انگاری کرونا، بهبود رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیازمند همت همگانی است تا از شرایط فوق بحرانی کرونا عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تعطیلی گسترده راه علاج کرونا با توجه به تبعات گسترده اقتصادی آن نیست.

رئوفی گفت: سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون عمومی و افزایش واردات واکسن در کنار حمایت از تولیدات داخلی و آگاهی بخشی می تواند بخشی از مشکلات ناشی از این بیماری را مرتفع کند.

وی با اشاره به جایگاه مناسب استان در واکسیناسیون عمومی، افزود: استان هرمزگان در واکسیناسیون عمومی جامعه هدف در سطح کشور رتبه دوم را برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: هرمزگان با واکسیناسیون ۲۶ درصد جمعیت بعد از استان مازندران که ۳۰ درصد جمعیت آن واکسینه شده اند در جایگاه دوم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار