تابناک: بسته‌های فرهنگی با محوریت واقعه غدیر خم در میان اعضاء کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی با هدف آشنایی بیشتر اعضاء با بحث امامت در تشیع و پاسخ‌گویی به برخی شبهات این واقعه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 20 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، بسته‌های ویژه ایام امامت و ولایت که از پنج شنبه، دوم مهر مصادف با 10 ذی‌الحجه آغاز می‌شود در موضوعات مختلف در میان اعضاء کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان توزیع می‌شود.

این بسته‌ها شامل نرم‌افزار غدیرخم با عنوان «تجلی‌گاه ولایت» که جامع‌ترین نرم‌افزار پیرامون واقعه تاریخی غدیرخم است، بنر تبریک، پوسترهایی از سخنان امام علی(ع) و آیات قرآن کریم  و  کتاب منشور تربیتی اسلام برگرفته از وصیت‌نامه امیرالمومنین(ع) به امام حسن مجتبی(ع) می‌شود.

بسته‌های فرهنگی از ۲۶ شهریورماه  در حال توزیع است و تا آغاز دهه امامت ادامه دارد، همچنین در این دهه، سخنرانی، نصب بنرهای ویژه عید سعید غدیر خم، چراغانی و آذین‌بندی مسجد و محله از دیگر برنامه‌هایی است که به همت کانون‌های مساجد از روز آغازین ایام ولایت و امامت برگزار خواهد شد.

هدف از توزیع این بسته‌ها آشنایی بیشتر جوانان عضو کانون‌های فرهنگی مساجد با اهمیت بحث حج و جایگاه امامت در میان اهل شیعه است، همچنین شفاف‌سازی و پاسخ گویی برخی شبهاتی که اهل تسنن بر این واقعه ایراد کرده‌اند از دیگر اهداف مهم توزیع این بسته‌ها به ویژه نرم افزار جامع تجلی‌گاه ولایت عنوان شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار