پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: تاکنون جسد 5 نفر از جانباختگان حادثه سیل روز جمعه در جنوب شرق استان تهران برای انجام معاینات و تعیین علت مرگ به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران ارجاع شده که از این میان هویت چهار تن مشخص شده است.
کد خبر: ۹۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 20 September 2015
به گزارش روز یکشنبه از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران،تا این ساعت جسد چهار مرد و یک کودک دختر که در سیل روز جمعه جان خود را از دست داده اند به دستور مقام قضایی برای انجام معاینات و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی ارجاع شده است.
براساس این گزارش تاکنون هویت چهار تن از این اجساد شناسایی و مراحل قانونی برای تحویل اجساد به خانواده آنها در حال انجام است.
پزشکی قانونی استان تهران اسامی اجساد شناسایی شده را محمد تقی زین الدین، نیایش مشهدی تقی، علی نبی مصطفی عرب و احسان امیر فخریان اعلام کرد.
وقوع سیل و بارندگی شدید در روز جمعه 27شهریور ماه سال جاری در شرق استان تهران موجب بروز خسارت مالی و جانی در این منطقه شد .
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران روز گذشته اعلام کرد: آمار قطعی جان باختگان ناشی از وقوع سیل روز جمعه در نواحی مختلف کشور 12 نفر است.
وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع این رقم، 5 نفر در روستای توچال قیامدشت در استان تهران، یک نفر در ری، 4 نفر در استان هرمزگان، یک نفر در بجنورد در استان خراسان شمالی و یک نفر نیز در آذرشهر در آذربایجان شرقی جان خود را بر اثر بارندگی شدید و وقوع سیلاب از دست دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار