خوش اقبال تاکید کرد:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه "انتخابات خرداد ماه فصل همراهی،همکاری و تفاهم مجریان و ناظران بر سر مصالح ملی است تاکید کرد: هیچ چیزی نباید در برگزاری انتخابات مهمتر از اجرای قانون باشد.
کد خبر: ۹۶۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 20 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه حسین خوش اقبال در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران استان با هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: مجموعه تلاش مجریان و ناظران هنگامی ارزشمند خواهد بود که با اعمال بی طرفی و قانونمداری انتخابات را برگزار کنند و عملکردی ماندگار از خود بجای بگذارند.

وی با اشاره به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن تصریح کرد: تجارب گذشته نشان داده که با تدبیر، برنامه ریزی و هماهنگی می توان خدمت رسانی بهتری به مردم داشت و انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر همسویی مجریان و ناظران انتخابات حول محور قانون اساسی و اعتقادات انقلابی تصریح کرد: صندوق رای امانت مردم و حق الناس است و هیچ یک از مجریان و ناظران در انتخابات آخرت خود را فدای دنیای دیگران نخواهند کرد.

وی اولویت مجریان در انتخابات را حرکت بر اساس چهار محور مشارکت،سلامت،امنیت و رقابت دانست و افزود:تجربه ادوار گذشته نشان داده که با تعامل،همراهی و همسویی مجریان و ناظران، روند انتخابات با کمترین چالش طی شده است.

حسین خوش اقبال با اشاره به اهمیت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: این مردم هستند که تعیین کننده فرد منتخب اند و مجریان هیچ نقشی در این انتخاب نخواهند داشت اما یک رئیس جمهوری قوی حاصل برگزاری یک انتخابات قوی است.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: البته انتخاب فرد اصلح از سوی مردم با شناخت و آگاهی روی میدهد و منتج به انتخاب رئیس جمهوری خواهد شد که با صلابت در عرصه داخلی و بین المللی حضور پیدا می کند.

وی با ارزشمند خواندن حضور و مشارکت اعضای هیات های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات علیرغم بیماری کرونا گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات از روی احساس تکلیف و ادای دین به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدای والا مقام پای کار بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به روند انتخابات شوراهای شهر در استان تصریح کرد: هیات های اجرایی در روند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر سعی بر حضور همه سلایق و گرایشها داشته تا شرط رقابتی بودن انتخابات محقق شود.

وی همچنین با تاکید بر فراهم بودن تمام امکانات و ابزارها برای برگزاری بهتر انتخابات افزود: تمام الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر در کرمانشاه مطمئنا به ارتقای کیفیت انتخابات کمک خواهد کرد و امیدواریم این شیوه در دیگر انتخابات نیز تسری پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار