سرهنگ مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا :
مسجد محل قرار و قرارگاه مدیریت محله است، رهبر عزیز انقلاب می‌فرمایند اگر کودکی به دنیا آمد مسجد باید بداند، روز پزشک در مسجد از پزشکان محله تقدیر شود، از مهندسان محله تقدیر شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 14 March 2021

سرهنگ مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا اظهار داشت : پایگاه بسیج نخ تسبیح محله است که همه را کنار هم بسیج می‌کند و مسجد محل قرار و قرارگاه مدیریت محله است.
 شب گذشته ۲۳ اسفند ۹۹ سرهنگ مهاجر طی مراسم اختتامیه برنامه های سال پایگاه‌های حوزه ثارالله در جمع فرماندهان پایگاه این حوزه در مسجد آبندانسر حاضر شده و اظهار داشتند: اثر گذار بودن پایگاه یعنی پایگاه محل رجوع شوداثر گذار بودنِ پایگاه یعنی بداند نیاز محله چیست و بعد برای آن برنامه‌ریزی کنند.
اگر پایگاه اثرگذار بود مردم از پایگاه حمایت می‌کنند...
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا، وی در ادامه افزودند :پایگاه بسیج نخ تسبیح محله است که همه را کنار هم بسیج می‌کند و مسجد محل قرار و تصمیم است، در قرارگاه تصمیم گرفته می‌شود در محله چه کنند.
برای اینکار باید غصه و قصه مردم را بدانیم، محله را بشناسیم محله را کامل اسکن (پایش) کنیم اتفاقات محله را بدانیم..
سرهنگ مهاجر در ادامه بیانات خود افزودند: مسجد محل قرار و قرارگاه مدیریت محله است، رهبر عزیز انقلاب می‌فرمایند اگر کودکی به دنیا آمد مسجد باید بداند، روز پزشک در مسجد از پزشکان محله تقدیر شود، از مهندسان محله تقدیر شود...
اگر در کسی توفیق خدمت برای مردم را پیدا کرد باید خداوند متعال را شاکر باشد...

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار