رئیس کمیته امنیت ملی مجلس:
رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران کشور در عرصه تولید و توسعه اقتصادی تا حدودی مهار شده است، گفت: دولت باید نسبت به رفع نابهنجاری‌های فرهنگی کشور توجه بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 12 September 2015
محمدرضا محسنی‌ثانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز ناهنجاری‌های فرهنگی زیادی در کشور دیده می‌شود، اظهار داشت: امروز در مسائل فرهنگی فضایی به وجود آمده که مورد رضایت مراجع تقلید و متدینین جامعه نیست و دولت باید نسبت به رفع این ناهنجاری‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید در برنامه‌ریزی فرهنگی کشور به تقویت معیارهای اعتقادی و انقلابی مردم توجه داشته باشد، تصریح کرد: متاسفانه امروز در صحنه‌های مختلف و فضاهای اجتماعی مختلف شاهد بروز و خودنمایی برخی ناهنجاری‌ها هستیم که باید دولت نسبت به رفع و حل آنها با برنامه‌ریزی درست فرهنگی اقدام کند.

محسنی‌ثانی با اشاره به عملکرد اقتصادی سیاسی دولت در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: امروز دولت با تلاش‌هایی که داشته روند اقتصادی کشور را به سمت ثبات برده و ما شاهد ثبات بازار مالی و کاهش جدی تورم در کشور هستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز خبری از موج‌های سرکش اقتصادی و بالا و پایین‌های ارز که سبب تخریب بخش‌های مختلف بازار پولی و سرمایه کشور شده بود، نیست عنوان کرد: با تلاش دولت و حمایت مجلس از لوایح اقتصادی امروز رشد منفی 5 درصد کشور به رشد مثبت 3 درصد رسیده و فشارها و تنگناهای اقتصادی کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بحران کشور در عرصه تولید و توسعه اقتصادی تا حدودی مهار شده است، ادامه داد: دولت در حوزه اقتصادی تاکنون موفق عمل کرده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

محسنی‌ثانی با اشاره به کارنامه سیاسی دولت در دو سال گذشته نیز افزود: با تلاش صورت گرفته امروز دولت باب بزرگی را در عرصه دیپلماسی باز کرده و پیشرفت‌های خوبی در این عرصه داشته‌ایم.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار و قدرت دیپلماسی ما سبب شده تا دنیا و کشورهای به اصطلاح قدرتمند به حقوق ملت ایران احترام بگذارند و سر خم کنند، گفت: امروز موازنه قدرت در عرصه دیپلماسی به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خورده و این نشان از سیاست درست دولت در این عرصه دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار