امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر دو روزه این هیئت به استان خوزستان علاوه بر بازدید میدانی از طرح ‌ها و پروژه‌های در حال اجرا، جلسه ای به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان نیز تشکیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در خصوص این جلسه عنوان کرد: از تمام دستگاه های مرتبط با مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان دعوت شد و میزان پیشرفت پروژه ها، اعتباری که تاکنون صرف شده و نیز اعتبار لازم جهت اتمام برخی پروژه های ناتمام، دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

حاجتی خاطرنشان کرد: در سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به استان خوزستان، قول‌هایی به مردم استان داده شد که از میان آنها پنج طرح به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: بیمارستان شهرستان مسجدسلیمان، بیمارستان شهرستان رامهرمز، استخر ورزشگاه تختی اهواز، آزادراه پل زال-اندیمشک و الحاق شهرهای خرمشهر و آبادان به محدوده منطقه آزاد اروند پروژه هایی است که به مرحله بهره برداری رسیده اند.

‌رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان همچنین با بیان اینکه چند پروژه دیگر نیز در حال اتمام است، گفت: حدود ۱۲ طرح با پیشرفت بالای ۸۰ درصد داریم که به یاری خداوند تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

حاجتی در رابطه با اینکه اعتبار لازم جهت پایان پروژه های باقی مانده تامین می شود یا خیر، یادآور شد: در بازدیدهای به عمل آمده از سوی مشاوران معاون رییس جمهور و نیز جلسات برگزار شده با دستگاه های مرتبط با مصوبات سفر ریاست جمهوری، تامین اعتبار سایر پروژه ها به بررسی بیشتر این هیئت موکول شد.

همچنین در سفر دو روزه این هیئت به استان خوزستان از طرح های بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز، بخش پیوند استخوان بیمارستان شفای اهواز، مجتمع ورزشی کارگران اهواز، مجتمع ورزشی بانوان اهواز، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان خوزستان، طرح آبرسانی غدیر به شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان، قطار شهری اهواز و نیز تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز، بازدید میدانی صورت گرفت.