ماموستا محمد براتی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه اهل سنت ازگله گفت:امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای انسان ها است و خوشبختانه نیروهای انتظامی و امنیتی در جهت برخورد با خاطیان خوش درخشیدند و تلاش و زحمات این عزیزان را قدردانیم.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 14 December 2020

ماموستا محمد براتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اقتدار نیروی انتظامی در به دام انداختن سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ستودنی است.

وی  با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرار دادن مردم جهان ابراز کرد: ویروس کرونا بزرگترین لطمه را به مسلمانان را وارد کرده و آنها را از اجتماعات دینی و معنوی محروم کرده است.

امام جمعه ازگله افزود:شهادت دانشمند هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده افتخار بزرگی برای نظام و انقلاب بود و امید است مکتب علمی ایشان توسط فرزندان انقلاب تداوم یابد.

ماموستا براتی تصریح کرد:پلیس ما از ویژگی‌ها و شایستگی‌های همچون داشتن ایمان، مردمی بودن، شهادت طلبی و مطیع رهبر بودن برخوردار است به همین دلیل از هر زمان دیگر عزت مندتر است.

وی در پایان  گفت: جایگاه امنیت در عرصه‌های اجتماعی بر همگان مشخص است و پلیس به عنوان مجری قانون، در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار