فرماندار ساری گفت: طرح تحول نظام سلامت دغدغه درمانی مردم، به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر را برطرف کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 06 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری مهر، به روایت  از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی با اشاره به اینکه سلامت بی‌تردید مهم‌ترین جنبه از مسائل حیات انسان به شمار می‌رود، ابراز داشت: طرح تحول نظام سلامت از اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید در حوزه درمان کشور است که سالها برای مردم یک آرزو بود و باید به جهت این کار مهم و اساسی قدردان دولت باشیم.
واحدی طرح تحول سلامت را فراهم کردن شرایطی اعلام کرد که در آن افراد یک جامعه در حال پیشرفت و تکاپو، بانشاط و انگیزه‌ای مضاعف در مسیر تکامل حرکت کرده و شوق به زندگی در آنان افزایش پیدا کند.
 وی بهداشت و درمان را از حوزه‌های بسیار مهم و موضوعاتی برشمرد که همواره بازندگی روزمره مردم ارتباط نزدیکی دارد و خاطرنشان نمود: همواره از مسئولین درمانی استان خواسته‌ایم که نهایت اهتمام و پیگیری خود را برای حرکت به سمت توسعه بخش بهداشت و درمان بکار گیرند.
نماینده عالی دولت با اشاره به در اولویت بودن موضوع بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید گفت: اجرای نظام تحول سلامت گام مهمی در جهت اجرای سیاست هان کلان ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در حوزه بهداشت و درمان است که اثرات نیکوی آن را مردم شریف به‌ویژه جامعه روستاییان عزیز به‌خوبی درک کرده‌اند.
وی ادامه داد: اجرای موفق این طرح از دستاوردهای مهم و ارزشمند در حوزه درمان است که رضایت مردم را به همراه داشته و سطح خدمت‌رسانی در بخش سلامت را به‌ویژه در مراکز دولتی به نحو چشمگیری ارتقاء داده است که حقیقتاً جای قدردانی دارد.
وی تصریح کرد: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت بخش مهمی از هزینه‌های درمان توسط بیماران پرداخت می‌شد که با اجرای این طرح سهم پرداختی بیمار در روستایی سه درصد و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و خدمات درمانی پنج درصد است.
فرماندار شهرستان ساری روند اجرای طرح تحول سلامت و میزان رضایت مردم در شهرستان ساری بسیار خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی هتلینگ بیمارستانی و ارتقای کیفیت خدمات اقامت بیمار، فضای بستری و ارائه خدمات شایسته در بیمارستان‌های دولتی برای شهروندان از دیگر محورهای این برنامه بوده است که شهروندان امروز شاهد این امر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار