رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد
رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از فروش رطب و خرمای مضافتی آبپخش در جشنواره ملی نخل و خرما خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 05 September 2015
محمداسماعیل شفیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما اظهار داشت: آبپخش از قطب‌های مهم تولید خرما در کشور است و معرفی این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از مسائلی است که می‌تواند به معرفی محصول خرمای آبپخش در سطوح ملی و بین‌المللی کمک کند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی به فراخور امکاناتی که در اختیار دارد با برگزار کنندگان این همایش همکاری می‌کند.

شفیعی بیان داشت: برگزاری غرفه فروش رطب و خرمای مضافتی آبپخش از مسائلی است که جهاد کشاورزی هماهنگی‌های لازم آنرا انجام داده است.

وی اضافه کرد: مذاکره با شرکت‌های بسته‌بندی خرما به‌منظور مشارکت در این جشنواره از رویکردهایی است که جهاد کشاورزی به آن توجه داشته است.

شفیعی یادآور شد: در بحث تامین صنایع دستی برای نمایش در غرفه‌های جشنواره نیز با کشاورزان آبپخشی هماهنگی داشته‌ایم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهید بهشتی آبپخش نیز در این نشست گفت: توجه به مسائل بهداشتی در جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از مسائلی است که باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

عبدالحسین رستمی اظهار داشت: در بحث غرفه‌های فروش صنایع غذایی و غذاهای محلی آمادگی لازم برای ارائه آموزش‌ها و توصیه‌های بهداشتی به گردانندگان این غرفه‌ها را داریم.

وی افزود: تأمین بخشی از وسایل بهداشتی به‌منظور افزایش ایمنی و سلامت مراجعین به غرفه‌های عرضه مواد غذایی و غذاهای محلی از اولویت‌هایی است که به آن توجه خواهیم داشت.

رستمی عنوان کرد: همه افرادی که قصد برپایی غرفه‌ عرضه مواد غذایی در این جشنواره را دارند باید اقدام به دریافت کارت‌ بهداشت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار