معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و رییس بنیاد نخبگان کشور گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور فروش محصول داشتند.
کد خبر: ۸۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 25 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  سورنا ستاری  در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان ایلام اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کل کشور با اشتغال زایی ۳۰۰ هزار نفر ثبت شده و مشغول فعالیت هستند.

وی در خصوص وضعیت شرکت‌های دانش بنیان استان ایلام هم افزود: پارک علم و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام در مقایسه با برخی از استان‌های کشور نوپا و جدید است.

ستاری یادآور شد: با این وجود تولیدات و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام رشد و توسعه قابل توجهی داشته است که با توجه به پتانسیل موجود در استان، امکان رشد روزافزون این حوزه وجود دارد.

وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری استان ایلام باید تقویت شود که نیازمند سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان است‌.

وی اضافه کرد: این کار با حمایت و نگاه ویژه استاندار ایلام، مسوولان فرهنگی و آموزشی و جوانان مستعد و صاحب فکر و ایده استان امکان‌پذیر است.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری صبح روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه با استقبال قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام وارد این استان شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار