امام جمعه ساوجبلاغ:
امام جمعه ساوجبلاغ گفت که امنیت مهمترین عامل در پیشرفت کشور است که به لطف الهی امروز ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام از امنیت کامل برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ 05 September 2015
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در جمع نمازگزاران این هفته ساوجبلاغ به رزمایش 50 هزار نفری بسیج اقتدار ثارالله در تهران اشاره کرد و افزود: امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر و ایثار گران و نیروهای مردمی در بسیج شکل گرفته که حفظ این اقتدار نیاز مند تعهد انقلابی و اسلامی هر ایرانی دارد.
وی اظهار کرد: به لطف خداوند و رهنمودهای فرمانده کل قوا امنیت در ایران که یک موضوعی مهم می باشد زبانزد مردم جهان شده به گونه ای که دشمنان تلاش می کنند تا از هر طریقی به امنیت ایران خدشه وارد کنند.
وی از رزمایش اقتدار به عنوان یکی از توانمندی های مردمی در قالب نیروی بسیج در حوزه امنیت یاد کرد و افزود: تا زمانی که مردم پشتوانه نظام و انقلاب باشند، با توان نظامی و دفاعی که در کشور وجود دارد، هیچ قدرتی نمی تواند به امنیت ایران آسیب برساند.
ناطقی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیات دولت درباره مسایل فرهنگی کشور گفت: تلاش برای رشد فرهنگی جامعه از وظایف همه مدیران و نهادها است و برای حل مشکلات فرهنگی در کشور باید دغدغه فرهنگی همانند ولی فقیه داشته باشیم تا گام های عملی در این مسیر برداشته شود.
به گزارش ایرنا وی از شعار دادن در راه انجام کار فرهنگی در جامعه امروز به عنوان یک موضوع عمومی یاد کرد و خاطر نشان شد: جامعه ما نیاز به اجرای طرح های فرهنگی دارد نه دین ستیزی و این در حالی است که برخی فقط شعار سر می دهند و عملا کاری انجام نمی دهند.
خطیب جمعه ساوجبلاغ افزود: گسترش فرهنگ دینی در جامعه با شعار دادن امکان پذیر نیست زیرا زمانی که در ادارات و نهادها فرهنگ دینی حاکم باشد دیگر خبری از رشوه خواری، سرگردانی مردم در انجام کارهای اداری و ... نیست.
وی از تولید فرهنگ سالم در زمینه های مختلف و جلوگیری از کالاهای فرهنگی مضر اخلاق و استقلال بعنوان یک نیاز کار فرهنگی در کشور یاد کرد و خاطر نشان شد : در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ برخی از مدیران عضو خودشان حضور پیدا نمی کنند و با فرستادن شخص دوم و سوم می خواهند در پیشبرد فرهنگ در این منطقه مهاجرپذیر ایفای وظیفه کنند.
وی از این کوتاهی مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان کم توجه بودن به مسائل فرهنگی یاد کرد و گفت: اگر ما شعار ولایت مداری سر می دهیم پس باید همانند رهبرمعظم انقلاب دغدغه فرهنگی داشته باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار