استاندار مازندران گفت: تعصب منطقه‌ای و بخشی مدیران در مازندران به توسعه استان آسیب می‌رساند و زمینه پیشرفت مازندران را فراهم نمی‌کند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 20 June 2020

استاندار مازندران گفت: تعصب منطقه‌ای و بخشی مدیران در مازندران به توسعه استان آسیب می‌رساند و زمینه پیشرفت مازندران را فراهم نمی‌کند.

ایرنا - مجید حسین زادگان روز شنبه در مراسم روز ملی اصناف در بابل بیان کرد: با آغاز بکار مجلس یازدهم ، مدیران و نمایندگان مازندران در مجلس اگر خواهان توسعه و پیشرفت استان می باشند باید نگاه ملی و استانی به طرح ها و برنامه ها در کشور داشته باشند.

وی گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که نگاه بخشی و منطقه ای نه تنها مشکلی از استان را برطرف نمی کند بلکه زمینه عقب ماندگی و شکاف را در جامعه فراهم می کند.

وی اظهار داشت: فعالیت تشکل ها به خصوص تشکل های اصناف می تواند مطالبات مردم را از دولت در اولویت کار خود قرار دهد و با اتحاد و همدلی مشکلات پیش رو را برطرف کنند.

حسین زادگان گفت: در شرایط سخت تحریمی تشکل های صنفی می توانند کمک کار باشند و جامعه را به سمت جلو به حرکت در بیاورند.

وی بیان کرد: برغم محدودیت های مالی اقدامات خوبی در شهرستان بابل در حال انجام است که تکمیل تصفیه خانه بزرگ شهرهای گروه الف و همچنین بازسازی دو فاز از ورزشگاه هفت تیر بابل از جمله این طرح ها می باشد.

استاندار مازندران گفت: مدیریت ارشد استان به هیچ عنوان نگاه جغرافیایی و شهری ندارد بلکه به مازندرانی یکپارچه می اندیشد که این امر زمینه توسعه استان را فراهم می کند.

حسین زادگان افزود: عملکرد خوب فرماندار بابل در دو سال اخیر در برون رفت از مشکلاتی چون سیل، مشکلات کارگران واحدهای صنفی و کرونا قابل قدرشناسی است و وی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانست بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد.

عملکرد خیرین بابل یک الگو برای مازندران است

استاندار مازندران گفت: خیرین بابل در چهار ماه گذشته عملکرد درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و رفتار آنان باید در مازندران به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی افزود: خیرین بابل دو شادوش کادر درمانی نیازهای اولیه بیمارستان های بابل را برطرف کردند و این نگاه خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

حسین زادگان بیان کرد: خیرین بابلی در ماههای گذشته ابتدایی ترین نیازها و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی را برای مراکز درمانی فراهم کردند که این امر شایسته تقدیر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار