بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک بهمراه «محمود عبدالهی» مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه با سفر به شهرستان بابل و حضور در خانه «محمدرضا آقانیا» ضمن صحبت با خانواده این ملی‌پوش، از طرف «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را قبول کرده و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد .
کد خبر: ۸۵۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 17 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، «بهداد سلیمی» مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها و قهرمانان از فرنگی‌کار تیم ملی جوانان که به تازگی دچار عارضه سرطان شده، عیادت کرد .

سلیمی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک بهمراه «محمود عبدالهی» مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه با سفر به شهرستان بابل و حضور در خانه «محمدرضا آقانیا» ضمن صحبت با خانواده این ملی‌پوش، از طرف «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را قبول کرده و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد .

در دیدار امروز سلیمی به نمایندگی‌ از کمیته ملی المپیک مبلغی را به عنوان کمک هزینه درمانی این قهرمان آتیه دار کشورمان به خانواده آقانیا اهدا کرد./ ایرنا

 

برچسب ها: بهداد سلیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار