استاندار مازندران گفت: بزرگترین مرکز جامع سرطان کشور با تعداد 100 تخت‌خواب در مرکز استان احداث می‌شود و پیوند مغز استخوان نیز در استان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 29 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم  ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه پنجمین روز هفته دولت به عنوان روز معنویت و خدمت‌گذاری نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: این هفته فرصتی است که مسئولان  دست‌آوردهای دولت را برای مردم بازگو کنند.
استاندار مازندران گفت: در هفته دولت 762  پروژه به ارزش 471 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح کردیم و همچنین 203 پروژه در بخش های مختلف خدماتی و محرومیت زدایی توسط قرارگاه کوثر انجام گرفت.
فلاح از افتتاح طرح‌های شیلاتی هفته در استان خبر داد و افزود: نیروگاه بزرگ سیاه‌بیشه که 200 مگاوات برق تولید می کند با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان به ‌بهره برداری می‌رسد.
 وی ادامه داد: 126 پروژه در مرکز استان هفته دولت افتتاح شده است و در شهر ساری همواره کمبود آب داشتیم  در سال جدید مجتمع آب‌رسانی سد شهید رجایی به‌بهره برداری می‌رسد تا مشکل کمبود آب ساری برطرف شود.
مقام عالی دولت در مازندران افزود: یکی از معضلات شهرستان ساری پل سمسکنده بود که فاز اول آن راه اندازی شده و فاز دوم  نیز در سال 94 به‌بهره برداری خواهد رسید.
فلاح با بیان اینکه در سال 94 بودجه ما نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است، افزود: ما باید در ارتباط با بودجه دولتی تلاش کنتیم ولی این اعتبارات جوابگوی نیاز استان نیست.
وی با بیان اینکه نباید برای تکمیل پروژه‌های عمرانی منتظر خزانه دولت باشیم، افزود: باید از توان بخش خصوصی در حوزه تکمیل و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و ورزشی استفاده کنیم.
استاندار مازندران با اعلام اینکه هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی طی یک سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: دولت در بخش توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بودجه استانی بخش ورزش را افزایش داده است.
فلاح با بیان اینکه بالغ بر 38 میلیارد تومان از محل طرح‌های استانی و بیش از 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد، افزود: عزم استان برای تکمیل طرح های نیمه تمام خصوصا پروژه های ورزشی جدی است و در این راستا با توجه به این که مازندران، خدمات ملی ارایه می کند، نیازمند توجه دولت هستیم.
استاندار مازندران افزود: بیش از 400 هزار نفر در استان که مشکل طرح بیمه‌ای داشته‌اند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، افزود: مردم دیگر  نگرانی هزینه درمانی ندارند و به راحتی درمان می‌شوند.
وی با بیان اینکه در بخش درمانی و بهداشتی اقدامات خوبی انجام گرفت، افزود:  150 خانه بهداشت در استان احداث شده است و استان مازندران رتبه برتر در استان‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان کسب کرده است.
فلاح گفت: بزرگترین مرکز جامع سرطان کشور با تعداد 100 تخت‌خواب در مرکز استان احداث می‌شود و پیوند مغز استخوان نیز در استان راه‌اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه 22 درصد اشتغال و 10 درصد تولید ناخالص ملی کشور در بخش کشاورزی استان مازندران است، گفت:  رئیس جمهور در مهر ماه امسال به استان سفر می کند  وی یکی از خواسته‌ها ما مهار آب‌های سطحی از دولت تدبیر و امید است.
استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای طرح‌های نیمه تمام آب‌های شرب و زراعی می‌تواند تحولی عظیمی در استان به‌وجود بیاورد، تصریح کرد: شبکه‌های که نیاز آب‌رسانی و تجهیز  و نوسازی اراضی کشاورزی را تامین می‌کند باید در اولویت قرار گیرد.
فلاح با اشاره به وجود هزارو 70 مرکز آموزشی در استان، تصریح کرد: بیش از 60 هزار نفر می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های کارآفرینی را  فرا گیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار