معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با کرونا آماده هستند و همراهی‌های خوبی به‌ویژه از سوی استان البرز برای توسعه این شرکت‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 21 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سورنا ستاری در بازدید از چند واحد تولیدات دانش‌بنیان در زمینه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی در البرز گفت: اکنون پیش‌بینی‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا که در فصل پاییز است انجام شده و به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه کمک می‌کنیم که در این زمینه به‌اندازه کافی مجهز باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانش‌بنیان استان البرز ادامه داد: هر ۲ هفته یک‌بار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت‌های دانش‌بنیانی که در آن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

ستاری گفت: طرح‌های بزرگی در شرکت‌های دانش‌بنیان البرز برای مقابله با کرونا در دست اقدام است و تا یک الی ۲ ماه آینده کارهای خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: استاندار البرز توجه ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس باشد.

استان البرز دارای ۱۸۵ شرکت دانش‌بنیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار