وزیر اطلاعات با بیان اینکه نفوذ در دستگاه‌های دولتی صرفاً یک ادعاست، گفت: شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصر نفوذی کار هر دستگاهی نیست.
کد خبر: ۷۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 27 August 2019

 

 

تابناک / حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بزرگداشت شهدای شهریور ماه که صبح امروز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیرش در  گفت‌و‌گوی ویژه خبری اظهار داشت: نفوذ در دستگاه‌های دولتی صرفاً یک ادعاست و شناخت و شناسایی جریان نفوذ و عناصر نفوذی کار هر دستگاهی نیست.

وی افزود: وزارت اطلاعات با یک عمر بیش از ۳۰ ساله کار اطلاعاتی، الان به این نبوغ اطلاعاتی رسیده که می‌تواند جریان نفوذ را با سختی و پیچیدگی بسیار زیاد شناسایی کند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: به دلیل این که جریان نفوذ را فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند تشخیص دهد و افراد نفوذ کرده را شناسایی کند، افرادی که در پروژه نفوذ عمل می‌کنند داغ‌ترین شعارهای حاکمیتی را سر می‌دهند و دیگران را خیلی سریع به ضدیت با نظام و حاکمیت متهم می‌کنند و چون تنها دستگاه اطلاعاتی است که آنها را شناسایی می‌کند به دستگاه اطلاعاتی با عناوین مختلف حمله می‌کنند و اگر بتوانند سعی می‌کنند ریشه دستگاه اطلاعاتی را در بیاورند.

منبع: فارس
برچسب ها: وزارت اطلاعات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار