رئیس اداره تعاون و امور رفاه آموزش‌وپرورش خوزستان:
رئیس اداره تعاون و امور رفاه اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: ۴۱ پایگاه آموزش‌وپرورش در کل استان خوزستان برای اسکان نوروزی مسافران فراهم شده است که این پایگاه‌ها شامل یک هزار و ۱۲۰ مدرسه و حدود ۱۱ هزار کلاس درس هستند.
کد خبر: ۷۲۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 04 March 2019

عباس نعمت زاده رئیس اداره تعاون و امور رفاه اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان اظهار کرد: ۴۱ پایگاه آموزش‌وپرورش در کل استان خوزستان برای اسکان نوروزی مسافران فراهم شده است که این پایگاه‌ها شامل  یک هزار و ۱۲۰ مدرسه و حدود ۱۱ هزار کلاس درس هستند.

وی افزود: مدارس از عصر روز  ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ۱۲ فروردین ۹۸ پذیرای مسافران هستند و با توجه به تعطیلات پس از ۱۳ فروردین احتمال تمدید این تاریخ برای چند روز وجود دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاه اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به همکاری ۳ هزار نفر در اسکان مسافران در آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: کلاس‌های مدارس به سه گروه کلاس ویژه، کلاس گروه «الف» و کلاس گروه «ب» تقسیم می‌شوند که تفاوت در برخی امکانات ارائه شده است و کلاس ویژه دارا تخت و تشک است. همچنین تمام مدارس دارای حمام، فرش، تلویزیون و یخچال هستند.

وی گفت: هزینه اقامت برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته در کلاس ویژه ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان، در کلاس «الف» ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و در کلاس «ب» ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان است؛ همچنین نرخ اقامت در کلاس‌ها برای غیرفرهنگیان حدود ۹۰ هزار تومان است.

نعمت زاده با بیان این‌که زمان اقامت در خوزستان به طور میانگین ۲.۵ روز است، اظهار کرد: سال گذشته در تعطیلات نوروز ۶۳۰ هزار و ۶۰۹ نفر روز اقامت در مدارس خوزستان صورت گرفت و امسال با توجه به پیش‌بینی افزایش مسافران تعدادی کلاس نیز به صورت رزرو درنظر گرفته شده است.

گفت: در سال‌های گذشته آبادان، خرمشهر و دزفول بیشترین میزان استقبال برای سفر نوروزی را داشتند و بیشترین اسکان در این شهرها صورت گرفت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار