تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف تیم خیبر خرم آباد می رود.
کد خبر: ۷۰۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 13 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه درخصوص آمادگی بازیکنان تیمش برای رویارویی با خیبرخرم آبادگفت: بازیکنان تیم ما در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن از لحاظ آمادگی به سر می برند و خوشبختانه در مدت زمان بین دو نیم فصل نیز به خوبی توانسته‌ایم تیم را تقویت کنیم.

وی افزود: تمام تمرکز بازیکنان ما کسب 3 امتیاز این بازی است تا بتوانیم به رده دوم جدول صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تاکید کرد: برای بازی پیش‌رو بازیکن مصدوم و محروم نداریم و زمین ورزشگاه هم آماده برگزاری دیدار شده است.

وی در ادامه به ایرادات فدراسیون فوتبال نسبت به وجود برخی نواقص در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه و لزوم انتقال بازیهای تیم بعثت به ورزشگاهی دیگر اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده با فدارسیون دیدار فردا(دوشنبه) نیز در ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد. البته در این هفته توانستیم برخی از مشکلات جزیی ورزشگاه را مرتفع کنیم.

حسنی بابیان اینکه برای برگزاری سایر دیدارهای باقی مانده تیم بعثت در نیم فصل دوم لیگ مجموعه ورزشی 15 خرداد و مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه به فدراسیون معرفی شده، عنوان کرد: باتوجه به شرایط فعلی تیم و اینکه چند بازیکن تکنیکی جذب کرده ایم، موافق انتقال بازی های تیم بعثت از ورزشگاه انقلاب به ورزشگاه کارگران و یا 15 خرداد هستیم.

دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و خیبر خرم آباد، ساعت 14 فردا ( 24 دی) در مجموعه ورزشی انقلاب کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تیم بعثت کرمانشاه درحال حاضر در رده سوم و تیم خیبر نیز در رده یازدهم جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.

 




منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار