در پی پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در “لایحه بودجه 98” برای ساخت فرودگاه اطفا حریق در اراضی گاودشت بابل، حسین‌نیازآذری نماینده بابل طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به اقدام اختلاف برانگیز این وزارتخانه اعتراض و انتقاد کرد.‌
کد خبر: ۶۹۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 03 January 2019

در پی پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در “لایحه بودجه 98” برای ساخت فرودگاه اطفا حریق در اراضی گاودشت بابل، حسین‌ نیاز آذری نماینده بابل طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به اقدام اختلاف برانگیز این وزارتخانه اعتراض و انتقاد کرد.‌

در نامه اعتراض مهندس حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به اقدام وزارت راه و شهرسازی بدین شرح می باشد.

برادرگرامی جناب آقای مهندس‌اسلامی وزیر محترم راه وشهرسازی

باسلام واحترام؛

علیرغم تذکرات قبلی بقرار مسموع سازمان هواپیمایی کشوری پیشنهاد احداث فرودگاه شهرستان آمل در اراضی کشاورزی گاودشت شهرستان‌بابل! ‌را در پیوست لایحه بودجه سال 1398 به مجلس ارسال نموده است.‌

جدا ازاین که استان‌ مازندران سه فرودگاه تقریبا نیمه فعال دارد که تقویت آنها ضروری می باشد و احداث فرودگاه جدید هیچ گونه توجیه اقتصادی ندارد!

علاوه برآنان ایجاد هرگونه تاسیسات در محدوده جغرافیایی شهرستان بابل مستلزم موافقت و اولویت‌بندی مقامات این شهرستان می باشد.

ضمن اینکه موافق توسعه همه جانبه و عادلانه مناطق وفق آمایش سرزمینی هستیم از بی توجهی به نظر مسوولین شهرستان بابل متاسفیم.

ازاین رو ضمن انتقاد از رویه اختلاف برانگیز شرکت متبوع انتظار داریم دراسرع وقت نسبت به استرداد لایحه مذبوراقدام نمایید.‌

شایان ذکراست حسب تذکرات قبلی مراجع نظارتی در بازرسی های گذشته نسبت به تغییر کاربری هشدارهای لازم را دادند و اقدام مجدد آن شرکت موضوعیت ندارد.

حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل

 

منبع: خبرگزاری آریا

برچسب ها: گاودشت فرودگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار