این جانب بعنوان یک دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی همچین عضو کوچکی از جوانان این مرز بوم در مراسم مهم نه دی شرکت میکنم و امیدوارم که همه ما بار دیگر با حضور پرشور در این مراسم ، به آرمان های امام ، رهبری و شهیدان لبیک بگوییم.
کد خبر: ۶۹۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 29 December 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد /آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که خواستار حضور جوانان در راهپیمایی 9 دی شده است.
دعوت یک دانشجو از جوانان برای شرکت در مراسم 9 دی
همیشه و در همه صحنه های جمهوری انقلاب اسلامی ایران جوانان مقتدر این مرز بوم تاثیر گذار بودند و نباید براحتی در کنار حوادث تلخ سال 88 بگذریم.
فراموش نکنیم عده‌ای کور دل کینه توز و فرصت طلب با بی ادبی، با برپایی تظاهرات کور کورانه مخل نظم امنیت شدند اما با هوش و درایت امام امت و حضور پر شور مردم مواجه شده اند و مشت محکمی به دهان استکبار زده شد.
براستی که نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود .
در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.
روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، دست می کشند.
روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.
نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود اما از طرفی دانشجویی که خود بیدار بوده و هم دیگران را بیدار کند، با توجه به این تعریف وظایف مختلفی بر عهده‌ی وی قرار می‌گیرد.
 استقلال ، آزاداندیشی ، عدالت‌خواهی ، رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی و رسیدن به مرزهای علم را از آرمان‌های دانشجویان عدالت‌خواهی دارای اصول خاصی است ، معتقدم در عدالت خواهی باید معنویت و عقلانیت وجود داشته باشد و همواره با در نظر گرفتن اصول به سمت آرمان‌های امام رهبری شهیدان پیش برویم.
این جانب بعنوان یک دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی همچین عضو کوچکی از جوانان این مرز بوم در مراسم مهم نه دی شرکت میکنم و امیدوارم که همه ما بار دیگر با حضور پرشور در این مراسم ، به آرمان های امام ، رهبری و شهیدان لبیک بگوییم.
 سید حسین رازیان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رومینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
درود بر سید انقلابی احسنت
جوانان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
مرگ بر فتنه گر خائن مرگ بر فرصت طلب هایی که خواستن در روز عاشورا قیام کنند
حمیداوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
خیلی خوب نظردادین ان شاله که همیشه رهروه رهبرباشیم .....درودبرتو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
شکم گرسنه شرمسار جلوه خانواده دین وایمان نمی شناسه فقر بی ایمانی میاورد ما اسلام دوست داریم ام نگزارید دینداران این مملکت بی دین شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار