امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن برای فریب انسان و پیشبرد اهدافش لباس میش به تن کرده است در حالی که با خوی حیوانی خود قصد نابودی ما را دارد، گفت: انسان بدون دشمن‌شناسی قادر به پرداختن به سیر و سلوک الهی نیست.
کد خبر: ۶۹۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 28 December 2018
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با اشاره به فتنه ۸۸ و بیان اینکه مردم با حماسه ۹ دی؛ فتنه دشمن را برملا کردند، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی دشمن را در رسیدن به نقشه هایش ناکام گذاشتند.

به گزارش مهر، آیت‌الله طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به در پیش بودن سالگرد حماسه ۹ دی اشاره کرد و بابیان اینکه ۹ دی روز بصیرت است، اظهار داشت: ۹ دی از مهمترین فراز‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن برای فریب انسان و پیشبرد اهدافش لباس میش به تن کرده است در حالی که با خوی حیوانی خود قصد نابودی ما را دارد، گفت: انسان بدون دشمن‌شناسی قادر به پرداختن به سیر و سلوک الهی نیست.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه افرادی که دشمن خود را نشناختند دچار مصیبت‌های بسیاری شدند کمااینکه بدعهدی دشمن بار‌ها و بار‌ها ثابت شده است، به شکست آمریکا در سوریه اشاره کرد و گفت: امروز اعراب با شرمساری به دنبال ارتباط با سوریه هستند در صورتی که این کشور را در همان روز‌های اول اشغال آن تنها گذاشتند.

آیت الله محمدی با اشاره به فتنه ۸۸ و بیان اینکه مردم با حماسه ۹ دی؛ فتنه دشمن را برملا کردند و دشمن را در رسیدن به نقشه هایش ناکام گذاشتند، گفت: دشمن به دنبال القای ناامیدی در بین مردم و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و دین بود که موفق نشد.

وی با اشاره به خیانت‌های سران فتنه به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم افزود: رافت اسلامی درباره سران فتنه اجرا شده وگرنه باید محاکمه می‌شدند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نباید به دشمن و وعده‌های توخالی آن امید بست، گفت: دشمن هزاران توطئه و نقشه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و اگر هوشیار نباشیم خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار می‌آید.

آیت الله محمدی بااشاره به سفر مخفیانه ترامپ به خاورمیانه عنوان کرد: آمریکایی‌ها همان کسانی هستند که میلیارد‌ها دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کردند، اما حالا نمی‌توانند در منطقه حاضر شوند و به شکست خود نیز اعتراف کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه برخی مغرضانه و هدفمند و به دروغ به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند که متأسفانه برخی از آن‌ها نیز در این کشور به عنوان مدیر مسئولیت دارند، گفت: این افراد عوامل دشمن در داخل هستند و باید در مقابل آن‌ها ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار