کد خبر: ۶۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 28 July 2015
رییس دانشگاه پیام نور استان البرز با اشاره به اینکه این دانشگاه شرایط تحصیل برای همه طالبان علم و دانش را حتی بدون شرکت در کنکور فراهم آورده، گفت: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی و تنها براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 5 تا 10 مرداد ماه انجام می شود.
محمد علی قره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور دانشجویان را ولی نعمت خود می داند، تحصیل در دانشگاه پیام نور در حقیقت آموزش برای همه، همه جا و همه وقت است.

وی در ادامه اجبار نداشتن جهت حضور در کلاس، استخدام دانشجویان برتر توسط دانشگاه پیام نور، کسب بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و سایر بانک ها با معرفینامه دانشگاه پیام نور را از مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.

قره تصریح کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر موسسات غیر انتفاعی،

ارائه مدرک دولتی معتبر در سراسر جهان، امکان استفاده از امکانات رفاهی و اماکن ورزشی به صورت رایگان و حمایت و اعزام تیم های ورزشی دانشگاه پیام نور به مسابقات داخلی و خارج از کشور از دیگر مزایای این دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور البرز گفت: داوطلبین حتی کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده و یا غایب بوده اند، می توانند پنجم تا دهم مرداد ماه با مطالعه دقیق شرایط انتخاب رشته در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش به آدرس

www.sanjesh.org و پورتال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان البرز به نشانی http://alborz.pnu.ac.ir اقدام به انتخاب رشته کنند و برای کسب اطلاعات و مشاوره تکمیلی از ساعت 8 الی 14با تلفن 3564 – 026 داخلی 1212 و 1313تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار