این نماینده مجلس خطاب به دکتر محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت : لازم است برنامه‌ ریزی جدی برای اتمام طرح ها و پروژهای نیمه تمام که فرسایشی شده و متاسفانه موجب نارضایتی مردم و بیزاری آنان از مسئولان شده است ، داشته باشید.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 24 October 2018
تنابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، ساعاتی پس از پذیرش استعفای عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی به عنوان سرپرست این وزراتخانه منصوب شد و حالا رئیس جمهور وی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی به مجلس معرفی کرده است.
پس از معرفی محمد اسلامی توسط رئیس جمهور به مجلس ، رایزنی ها و جلسات این گزینه وزارت راه و شهرسازی با کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس آغاز شده است که در همین زمینه ، نشست فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ با حضور محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد.
 
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت : مناطق محروم  و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان خصوصا در حوزه راه و شهرسازی هستند.
 مهندس عدل هاشمی پور خطاب به دکتر محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی که برای معرفی برنامه‌های خود در فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود نکاتی را لازمه ی رفع محرومیت و موجب پیشرفت دانست و گفت:
 1_ استفاده از مشاورین و مدیران توانمند، کارامد، انقلابی با روحیه ای جهادی در این موقعیت حساس بیش از هر چیز دیگری ضرورت دارد که امید است در رأس برنامه‌هایتان باشد.
2_ با مجلس شورای اسلامی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تعامل مثبت و سازنده داشته باشید.
3_ برنامه‌ ریزی جدی برای اتمام طرح ها و پروژهای نیمه تمام که فرسایشی شده و متاسفانه موجب نارضایتی مردم و بیزاری آنان از مسئولان شده است.
4_  سامان بخشی به مسکن مهر در کشور و نیز در حوزه انتخابیه  چرا که علاوه بر بی توجهی در کیفیت ساخت و عدم نظارت در حین اجرا، فاقد مدرسه، مسجد، محوطه سازی، پارک محله ای و محل تفریحی هستند که این امر باعث نگرانی و اعتراض مردم و ساکنان آن شده است.
 5_ مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان خصوصا در حوزه راه و شهرسازی هستند که انتظار دارم  با نگاه ویژه در دستور کارتان باشد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدوارم دکتر محمد اسلامی در صورت جلب رأی اعتماد مجلس و تصدی وزارت راه و شهرسازی به این موارد جامه عمل بپوشاند و موجبات پیشرفت و رضایت ولی نعمتان انقلاب را فراهم آورد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار