رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در جنوب غرب خوزستان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان در حال ساخت است.
کد خبر: ۶۶۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 30 September 2018

علی رضا آموزنده در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از پروژه های در دست ساخت در شهرهای آبادان و خرمشهر با بیان اینکه بیشتر پروژه‌های در حال ساخت دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال بروز رسانی هستند، اظهارکرد: به دنبال سفر وزیر محترم به استان خوزستان، با حضور دکتر حریرچی، اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد.

وی با اشاره به این موضوع که اورژانس یادشده مساحتی تقریبا ۲ هزار متر مربعی دارد، بیان کرد: شاید برای اولین بار باشد که اورژانس با این مساحت در منطقه افتتاح می‎‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بازدید دکتر حریرچی از بیمارستان فوق‌تخصصی قلب خرمشهر گفت و افزود: در این بازدید دکتر حریرچی از میزان پیشرفت پروژه ابراز رضایت کرده و دستوراتی را برای تسریع کار صادر شد.

وی به بازدید معاون کل وزارت بهداشت از پروژه ۴۰۰ تختخوابی خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: در ادامه وی از کلینیک بیمارستان آیت‌الله طالقانی نیز دیدن کردند که این پروژه در حال اتمام است و بعد از محوطه‌سازی و تکمیل انشعاب آب و برق، به زودی افتتاح می‌شود.

دکتر آموزنده با اعلام این خبر که در حال حاضر حدود ۱۰۰هزار مترمربع پروژه در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال ساخت است، افزود: از این تعداد ۱۰ پروژه کلان بوده و حدود ۱۰۰ پروژه نیز شامل ساخت، تجهیز، تعمیر و نگهداری مراکز، خانه‌های بهداشت و دیگر مناطق هستند.

وی با تاکید بر این موضوع که بیشتر پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌روز هستند، اضافه کرد: با حضور دکتر حریرچی از پروژه بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان نیز بازدید به عمل آمد و این پروژه در حال حاضر پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و طبق برنامه باید در شهریور سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد که اگر این اتفاق بیفتد به استانداردهای کشوری و حتی بالاتر دست خواهیم یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: امیدوار هستیم که ظرف یک ماه آینده ۳۵ پزشک به نیروهای متخصص ما اضافه شوند؛ در حال حاضر نزدیک به ۱۹۰ پزشک متخصص و فوق تخصص بخش دولتی و خصوصی در آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول به خدمت هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار