با انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال امید کشور حریفان صبای قم در این بازی‌ها مشخص شدند.
کد خبر: ۶۴۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 29 August 2018

به گزارش تابناک قم، فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم فوتبال صبای قم بدترین نتایج تاریخ خود را گرفت درحالی‌که هفته‌ها پیش از پایان مسابقات سقوط خود را به لیگ یک امیدهای کشور مسجل کرد.

این در شرایطی است که تیم فوتبال امید صبای قم حواشی بسیار زیادی را در حوالی خود شاهد بود تا جایی که چندین بار تا مرز انحلال نیز رفت که این مسائل در کسب نتایج ضعیف این تیم بی‌تأثیر نبود.

لیگ دسته اول فوتبال در رده سنی امید باشگاه‌های کشور در سه گروه 9 تیمی به انجام می‌رسد که طی برگزاری مراسم قرعه‌کشی فصل جدید این مسابقات، تیم فوتبال امید صبا در گروه دوم قرارگرفته است و در صورت کسب رتبه اول یا دوم جدول راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

امیدهای صبا در گروه دوم با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، بعثت کرمانشاه، شهرداری اردبیل، سپاهان درود، آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آبادی، نوین فولاد یزد و شهرداری تبریز هم‌گروه شده است و باید برای بازگشت به سطح نخست لیگ امید کشور مراحل دشواری را پشت سر بگذارند.

تیمی که در این دوره از بازی‌ها شرایط بسیار سختی را دارد، و تاکنون خبری از آغاز تمرینات و مشخص شدن کادر فنی این تیم به گوش نرسیده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این تیم در فصل جدید منحل شود.

لازم به ذکر است در پایان لیگ دسته اول امید فوتبال کشور از بین شش تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار