با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت کارخانه نوشیدنی های طعم دار روز سه شنبه در شهرستان نیر به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۶۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 22 July 2015
به گزارش ایرنا، محمد رضا نعمت زاده در آیین افتتاح این کارخانه با اشاره به افتتاح سه واحد صنعتی در استان همزمان با سفر امروز معاون اول رییس جمهوری گفت : کارخانه تسنیم نوش یکی از این واحدها درفاز اول خود نوشیدنی های طعم دار تولید وروانه بازار خواهد کرد و از جمله کارخانه های مدرن ومجهز کشور می باشد.

وی اظهار کرد: این کارخانه از ماشین آلات وفناوری پیشرفته بهره مند بوده و می تواند مشتریان خوبی در داخل و خارج از کشور داشته باشد .

نعمت زاده بر بازاریابی در فضای جدید کشور از سوی صاحبان این واحد تولیدی تاکید کرد و گفت : از همین ابتدا باید بازاریابی خارج از کشور را جدی گرفت چون صادرات غیر نفتی در کشور از اولویت برخوردار بوده و از سیاستهای اقتصاد مقاومتی می باشد.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم گفت: شهرک تخصصی آب سبلان که در سال 84 عملیات اجرای آن شروع شده هم اکنون با هزینه کرد 20 میلیارد ریال در زمینه ابنیه وزیر ساخت ها و نیز 16 میلیارد ریال برای انتقال آب گورگور سبلان ، آماده بهره برداری است.

و بیان کرد : این شهرک در زمینی به وسعت 50 هکتار ایجاد شده که 32 هکتار آن به تولیدکنندگان بخش خصوصی واگذار شده است. این شهرک 100 لیتر در ثانیه از آب گورگور سبلان بهره خواهد برد.

فرماندار نیر ادامه داد: در این شهرکت فاز اول کارخانه تسنیم نوش با 18 میلیون یورو اعتبار ارزی و یک هزار و 600 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است . تجهیزات این کارخانه به صورت مدرن بوده و قادر است 40 هزار بطری شیشه ای را در ساعت پر کند، این کارخانه برای 250 نفر به صورت مستقیم و برای هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایحاد اشتغال می کند.

شهرستان نیر در جنوب اردبیل واقع است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار