محمود ثمینی :
سرپرست معاونت سیاسی استانداری و فرماندار بجنورد از فراهم شدن تمام بسترهای لازم سرمایه گذاری در مرکز استان خبر داد و گفت: از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت به حضور در این استان را داریم و همکاری لازم را با آنان خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 25 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمود ثمینی در گفت و گوی ویژه خبری شبکه اترک با عنوان طرح های قابل افتتاح هفته گرامیداشت دولت اظهار داشت: خراسان شمالی ظرفیت های قابل توجهی دارد که امیدواریم سرمایه گذاران بخش خصوصی به این استان بیشتر توجه داشته باشند ضمن آن که به تمامی دستگاه های اجرایی دستور داده شده تا در راستای رفع موانع تولید تلاش کنند. وی بیان کرد: بیشترین پروژه ها مربوط به اعتبارات دولتی است اما با مشارکت بخش خصوصی هم طرح هایی برای افتتاح وجود دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود از افتتاح ۲۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۹۱ میلیارد تومان در مرکز استان خبر داد و افزود: بیشترین سهم اعتباری از این پروژه ها را اداره کل راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، آب و فاضلاب شهری، بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوسازی مدارس و مرکز بهداشت بجنورد به خود اختصاص داده است.
ثمینی تصریح کرد: تعداد پروژه های هر اداره به تفکیک شامل راه و شهرسازی ۲ پروژه، شرکت توزیع برق ۹پروژه، صنعت و معدن ۴ پروژه، دانشگاه بجنورد ۴ پروژه، آب و فاضلاب شهری ۹پروژه، اداره کل نوسازی مدارس ۱ پروژه و بخشداری مرکزی بجنورد با کمک دهیاری ها ۶۹ پروژه است. وی ادامه داد؛ شرکت گاز ۶پروژه، بهزیستی ۵پروژه، مرکز بهداشت ۵ پروژه، بخشداری گرمخان ۳۷ پروژه، جهاد کشاورزی ۷ پروژه، شهرک های صنعتی ۲ پروژه ، جمعیت هلال احمر ۲ پروژه، بنیاد مسکن ۲ پروژه، ورزش و جوانان ۱ پروژه و کتابخانه های عمومی ۳ پروژه است. وی افزود: ‌کمیته امداد منطقه یک ۴پروژه ، کمیته امداد منطقه دو ۹پروژه، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱ پروژه، اداره کل اوقاف ۲پروژه، امور عشایری ۱پروژه، تبلیغات اسلامی ۱پروژه و اداره کل انتقال خون ۲پروژه خواهد بود.
ثمینی از افتتاح پروژه بزرگ فرهنگی استان یعنی کتابخانه مرکزی بجنورد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد پس از پایان هفته دولت با اعتباری افزون بر ۸۳ میلیارد ریال خبر داد. وی در ارتباط با اولویت های مهم شهرستان تا هفته دولت سال آینده نیز گفت: به تناسب نیازها و شرایط موجود پروژه های مهمی را دنبال خواهیم کرد که البته اولویت اصلی با پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰درصد است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در چند سال اخیر توجه دولت و مجلس به مباحث اقتصادی معطوف شده لذا طبق سیاستگذاری دولت نظارت اقتصادی بر پروژه ها اعمال می شود. وی اظهار داشت: تکلیف و وظیفه دولت ازجمله در شهرستان بجنورد فراهم آوردن زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری دولتی و بخش خصوصی است که در حال حاضر این امر مهم در سه شهرک صنعتی محقق شده و آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم ضمن آن که تمام زیر ساخت ها فراهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار