مهدی مختاری با دعوت رسمی فدراسیون اسکواش آسیا ۲۹ مرداد برای قضاوت بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ راهی کشور اندونزی و شهر جاکارتا می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 07 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: مهدی مختاری داور بین‌المللی اسکواش که سابقه داوری مسابقات قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه خود دارد، این بار با دعوت رسمی از فدراسیون اسکواش آسیا 29 مرداد برای قضاوت بازی‌های آسیایی 2018 راهی کشور اندونزی و شهر جاکارتا می‌شود.

مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان در شهر چنای هند از تاریخ 27 تیر با حضور 171 ورزشکار از 28 کشور جهان برگزار شد. تیم داوری این مسابقات متشکل از ١٩ داور از کشورهای هند، اسلوونی، مصر، استرالیا، جمهوری چک و ایران بودند که مهدی مختاری به‌دعوت فدراسیون جهانی قضاوت این رقابت‌ها را به‌عهده داشت.

وی در گفت‌وگو با تسنیم درباره این مسابقات و داوری آنها اظهار داشت: بنده توانستم با عملکرد خوبی که در راندهای مقدماتی داشتم قضاوت مسابقات را تا مرحله نیمه‌نهایی ادامه دهم و تا روز آخر رقابت‌ها میان بزرگان داوری اسکواش جهان حضور داشتم.

مختاری افزود: این مسابقات و کار کردن کنار شش نفر از برترین داوران WSF سطح جهانی بهترین فرصت و کلاس آموزش بود تا با آخرین استانداردهای داوری جهان آشنا شوم و امیدوارم فرصت انتقال مطالب را به سایر داوران کشور داشته باشم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون اسکواش کشور با ابراز امیدواری برای ترقی و پیشرفت عمومی داوران این رشته گفت: امیدوارم جامعه داوری توانسته باشد سهم خودش را در پیشرفت و موفقیت‌های روزافزون اسکواش ایران ادا کرده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار