مشمولان سهام عدالت تا ۱۵ مرداد امسال فرصت دارند از طریق سایت سهام عدالت شماره شبا خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۶۳۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 29 July 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس گفت: آخرین مهلت ثبت شماره شبا مشمولان سهام عدالت، ۱۵ مرداد است که هم استانی‌های جا مانده می‌توانند از طریق سایت سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir شماره شبا خود را ثبت کنند.

انصاری افزود: بعضی از افراد شماره شبا حساب بانکی سرپرست خانواده را برای همه اعضا خانواده ثبت می‌کنند که این کار اشتباه است و همه اعضا حتی افراد زیر سن قانونی ۱۸ سال باید شماره شبا حساب بانکی خود را در سامانه ثبت کنند.

او ادامه داد: برای افرادی هم که در فرم‌های اولیه ثبت نام سهام عدالت مشخصات را اشتباه ثبت کرده اند، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس در فرم‌های دوم این اطلاعات را تصحیح و به دبیر خانه مرکزی سهام عدالت واقع در سازمان خصوصی سازی کشور ارسال کرده است که پس از اصلاح استعلام‌ها توسط ثبت احوال مرکزی، مشکل این افراد هم حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس بیان کرد: در این استان حدود سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند که بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد مشمولان، شماره شبا حساب بانکی خود را ثبت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار