45درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پاس همدان پرداخت شد
کد خبر: ۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ 19 February 2015
 مدیرعامل تیم پاس همدان از پرداخت ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: در صورت پیروزی برابر سیاه جامگان مشهد بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‎شود.

به گزارش تسنیم ، بهرام یدی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پاس همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پاس همدان شرایط ایده‌آلی قرار دارد و با توجه به این شرایط به فکر پیروزی در بازی‌های پیش‎رو در آیده هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ۴ هفته آینده با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که در جدول بالاتر از پاس بوده و یا در تعقیب ما هستندف افزود: از این پس تمامی بازی‌های تیم ۶ امتیازی محسوب می‏شود و باید با قدرت جلو برویم.

یدی با تاکید بر اینکه قصد تیم این است که امتیاز کامل بازی ‌ها را کسب کند، عنوان کرد: قبل از نوروز ۹۴ تکلیف صعود تیم پاس باید مشخص شود و امیدواریم که بتوانیم جشن صعود را در همدان بگیریم.

وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه در بازیکنان برای پیروزی نیازمند عملی شدن تعهدات باشگاه به بازیکنان است، تصریح کرد: استاندار و مسئولان استان همدان تلاش خود را برای پرداخت تعهدات دارند و دل مسئولان استان با تیم پاس همدان است، همین امر نیز سبب شده تا روند مطلوبی را طی کنیم.

مدیرعامل تیم پاس همدان بیان کرد: مشکلات مالی به سبب وجود تحریم‌ها نه تنها در تیم پاس همدان بلکه در تمامی تیم‌ها وجود دارد ولی با وجود حمایت از تیم پاس از سوی مسئولان امیدوار هستیم تا در پایان فصا رو سفید شویم.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم پاس پرداخت شده است، تاکید کرد: اگر امتیاز کامل بازی با سیاه جامگان کسب شود درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

یدی با اشاره به اینکه بازی‌های پاس همدان از این پس حساسیت بالایی دارد از مردم و هواردان تیم پاس همدان خواست تا این تیم را بازی‌های خانگی همراهی کرده و به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم حضور داشته باشند.

به گزارش تسنیم، تیم پاس همدان در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در رده دوم گروه ب دسته یک قرار دارد و یکشنبه سوم اسفند ماه در قالب هفته ۱۵ لیگ دسته یک در همدان میزبان تیم سیاه جامگان مشهد رده سومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار