دور سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ هندبال دسته اول گروه غرب باشگاه های کشور با پیشتازی تیم های پدافند تهران و پاس همدان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 19 February 2015

 دور سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ هندبال دسته اول گروه غرب باشگاه های کشور با پیشتازی تیم های پدافند تهران و پاس همدان به پایان رسید.
به گزارش ایرنا دور دوم این مسابقات شامگاه چهارشنبه در سالن دو هزار نفری ابن سینای شهر همدان پایان یافت و در رقابت های امشب خیبر آموزشکده سما اراک مقابل شهرداری مراغه 25 بر 25 متوقف شد، پدافند تهران 32 بر 24 شهرداری سردرود را برد و پاس همدان 34 بر 23 هیات هندبال اراک را از پیش رو برداشت.
در پایان دور سوم تیم پدافند تهران با سه پیروزی صدرنشین است، پاس همدان با دو برد و یک باخت دوم است، خیبر آموزشکده سما اراک با یک برد و دو تساوی سوم است.
فردا پنجشنبه در ادامه مسابقات، ابتدا تیم های پدافند تهران و خیبر آموزشکده سما اراک مقابل هم به میدان می روند، تیم های هیات هندبال کرمانشاه و شهرداری مراغه در دومین بازی دیدار می کنند و در آخرین بازی نیز پاس همدان به مصاف شهرداری سردرود می رود.
این مرحله از رقابت ها از روز دوشنبه 27 بهمن ماه با رقابت تیم های پاس همدان، شهرداری مراغه، پدافند هوایی تهران، هیات هندبال کرمانشاه، خیبر اراک و سردرود تبریز در قالب گروه غرب به مدت پنج روز به میزبانی سالن دو هزار نفری ابن سینای این شهر پیگیری می شود.
پس از برگزاری دور گروهی، دو تیم برتر از هر گروه به نیمه نهایی صعود می کنند و در نهایت سه تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر هندبال کشور را کسب خواهند کرد.
تیم هندبال همدان با بازیکنان و کادر فنی بومی تحت عنوان ''پاس همدان' در رقابت های لیگ دسته یک کشور شرکت دارد.
مجید بلالی، مهدی کهبد، سیدامیر ناصرالدینی، حامد ترابی، حمید جنتی، سیدعلی موسوی، علی طلایی، مهدی یاری، مجتبی میرزایی، شهاب مهردادیان، محسن روحانی، امید اعتمادی، رامین ارژنگی، مهرداد لاچینف، جابر یونسی، حسین ولی محمدی و افشین زندی اعضای تیم پاس همدان را تشکیل می دهند.
جواد حیدری به عنوان مربی و حسن هاجریان سرپرستی تیم هندبال پاس همدان را عهده دارند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار