حال *کلاه نمدی* که نشان از هویت ، اصالت ، فرهنگ قوم لر و به خصوص *بویراحمد* است و نماد غیرت و غرور این مردم است چرا تاج گردون به سر نمی گذارد ! 
کد خبر: ۶۱۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 05 June 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
جایگاه بویراحمدی ها در معادلات سیاسی تاج گردون
به قلم علی صالحی 

بخش اعظمی از مردم گچساران را *بویراحمدی ها* تشکیل می دهد که آرا فراگیر و زیادی را در بر دارند و در تمام انتخابات به واضح  قدرت تاثیر گذاری این مردم بر اقبال و قبولی  تاج گردون  مشاهده شد و آنقدر این قطب بر جریان انتخابات حوزه گچساران و باشت موثر است  که نه تنها تاج گردون بلکه هرکسی با هرگرایشی سیاسی  راکه بخواهند راهی بهارستان می کنند .
کُنش تاج گردون بر جذب و صیانت از این آرا در چند مدت اخیر کاملا نمایان بود که چگونه و به هر نحوی این قطب را پشتیبانی کند .
چه با سخنرانی در ۷ اسفند و صمیمیت خود با *بویراحمدی ها* و تمجید از خود در نگاه مردم *بویراحمد* و ارادت خود به بویراحمد که این از بارزترین ترفندهایش بود که این مردم را به خود جلب کند .
چه حضورش در منزل حمید طاهری در *بویراحمد* که مصلحتش بر این باور بود که فاصله خود با این مردم اقبال رقیب را در گچساران و باشت بلندتر می کند و علیرغم وجود تمامی انتقاداتی که به او وارد بود  و انکارش  هم غیر ممکن بود  باید در حد حرف هم که باشد این قطب را صیانت می کرد .
و چه  دعوت مردم باشت و گچساران به افطار در یاسوج و به  قول خودشان گچسارانی های مقیم یاسوج که بازهم بخش اعظمی از آن را بویراحمدی ها تشکیل می داد که  به واقعیت امر باید می گفتند حضور *بویراحمدی های* مقیم گچساران تا ماهیت این گردهمایی آشکارتر می شد .
و چه حضور پررنگش در مناسبات *بویراحمد* که نشان از  اضطراب خود به این اصل است که اگر این مردم به او پشت کردن چه خواهد شد و راه بهارستان را به باشت باید کج کند و ناگزیر باید به هر نحوی هم که شده نگرش این مردم‌ را تا ۹۸ به خود جلب کند .

حال *کلاه نمدی* که نشان از هویت ، اصالت ، فرهنگ قوم لر و به خصوص *بویراحمد* است و نماد غیرت و غرور این مردم است چرا تاج گردون به سر نمی گذارد ! 
چقدر در مناطق *بویراحمدی* نشین در حوزه گچساران و باشت تاج گردون اعتبار بخشیده و خدمت کرده ! 
 
آیا نه تنها بیانگر این جمله معروف نیست 
 (( *هدف وسیله را توجیه می کند* ))
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار