رئیس کمیته امداد شهر لالجین از اطعام ۶ هزار مددجو در شهر لالجین همزمان با ماه رمضان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد لالجین تمرکز در افزایش سرمایه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۶۱۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 05 June 2018
رئیس کمیته امداد شهر لالجین از اطعام ۶ هزار مددجو در شهر لالجین همزمان با ماه رمضان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد لالجین تمرکز در افزایش سرمایه‌های اجتماعی است.

به گزارش فارس، قاسم کرمی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد انجام تفقد و دلجویی از خانواده‌های زیرپوشش است که تاکنون از ۲۰ خانوار در شهر لالجین توسط مسوولان سرکشی شده است.

وی افزود: امسال کمیته امداد لالجین در نظر دارد ۹۰ سبد کالایی شامل برنج، روغن، خرما، پنیر و مرغ را به ارزش هر کدام ۱۰۰ هزار تومان در بین مددجویان زیر پوشش توزیع کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در لالجین با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۳۰ نفر حامی را توانسته‌ایم جذب کنیم، گفت: در حال حاضر ۱۴۵ خانوار زیرپوشش طرح اکرام ایتام و محسنین در شهر لالجین داریم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد لالجین هم‌اکنون ۵۴۷ حامی برای طرح‌های ایتام اکرام و محسنین دارد، ادامه داد: در مجموع یک‌هزار و ۷۴ خانوار زیرپوشش کمیته امداد لالجین هستند که از این تعداد ۹۱۰ خانوار مستمری‌بگیر این نهاد هستند.

وی در خصوص اینکه امسال کمیته امداد لالجین برای اطعام ۶ هزار نفر در ماه رمضان برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: اطعام ۲ هزار نفر از افراد نیازمند و مددجوی این نهاد انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه اداره کمیته امداد شهر لالجین نزدیک به ۶ ماه است که مستقل عمل می‌کند، تصریح کرد: در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال از ۳۶۰ مورد اشتغالی که برای خانوار‌های زیرپوشش داشته‌ایم، تاکنون ۸۴ مورد به بانک‌ها معرفی و به ۵۹ مورد تاکنون تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: بیشتر اشتغال ایجاد شده در شهر لالجین در زمینه دامداری، تولید شوریجات و پرورش طیور بوده و در جشن خودکفایی مددجویان ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان در شهریورماه ۲۰ مورد از سوی شهر لالجین معرفی شده است.

کرمی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد لالجین در بحث افزایش سرمایه‌های اجتماعی متمرکز شده است، گفت: افزایش جلب اعتماد عمومی یکی از فاکتور‌هایی است که پس از مستقل شدن این اداره به آن پرداخته شده که همین می‌تواند منجر به درآمدزایی بیشتر برای کمک‌رسانی که مددجویان این نهاد در لالجین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار