رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان خوشاب هفته آینده اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 13 July 2015
محمدرضا محسنی‌ثانی در نشستی خبری با اصحاب رسانه، ‌با بیان اینکه سهم آزاد راهی شهرستان در کشور صفر درصد است، اظهار داشت: این در حالی است که سهم شهرستان در بزرگراه‌های کشور 100 درصد است که این شرایط مورد تقاضای بسیاری از استان‌های کشور نیز است.

وی با بیان اینکه بزرگراه از نظر ایمنی و آزاد‌راه‌ها از نظر تسریع در رفت و آمد اهمیت دارند، افزود: نخستین کلنگ در بحث آزاد راهی در شهرستان سبزوار زده شد و کار از شهرستان شروع شد.

محسنی ثانی ادامه داد: در ابتدا به مدت 2 سال برای این آزاد راه فعالیت شد و زیرساخت‌های این امر تکمیل و عملیات‌های تصرفی آن نیز به انجام رسید ولی به دلیل مشکلات اعتباری برای مدت زیادی به تعویق افتاد و در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی همزمان با مشهد این کار در شهرستان از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه سبزوار در شاخص‌های توسعه از میانگین استانی بالاتر است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در بحث شاخص‌های توسعه مانند صنعت، انرژی، مخابرات وغیره توانسته ایم از جایگاه 18 به جایگاه دوم برسیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی گاز رسانی به 11 روستای بخش خوشاب سبزوار هفته آینده انجام می شود، عنوان کرد: دهستان شامکان نیز جزو دهستان‌هایی است که عملیات گازرسانی آن باید تا پایان سال جاری انجام شود.

محسنی ثانی با اشاره به مشکلات پروازی اخیر فرودگاه و پروازهای کم سبزوار نیز خاطرنشان کرد: مشکلات پروازی در حال حاضر در تمام استان‌هاست و مختص به شهرستان نیست.

وی همچنین با اشاره به تغییر مدیران در ادارات شهرستان، تصریح کرد: این امر یکی دیگر از آفت‌هایی است که گاهی مسئولان دچار آن می‌شوند و با تغییر دولت گروه عظیمی از نیروهای کارآمد تعویض می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه با تغییر دولت، مدیران ارشد دستگاه‌ها باید برای اجرای طرح‌های دولت تغییر کنند، اظهار داشت: در بحث مدیران شهرستانی ادارات نباید بدون فکر کاری انجام شود و اگر مدیری تخصص و کارنامه خوبی دارد و رضایتمندی مردم را نیز همراه خود دارد نباید در نقل و انتقالات سیاسی قرار بگیرد.

محسنی ثانی در پایان با اشاره به وجود 4 دانشکده پزشکی و 16 واحد دانشگاهی در سطح شهرستان، عنوان کرد: در حال حاضر 950 تخت بیمارستانی در سطح سبزوار بزرگ داریم که در آینده نزدیک با افتتاح بیمارستان‌های داورزن و خوشاب تعداد تخت ها افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار