مدیر شبکه ماهواره‌ای ولایت:
مدیر شبکه ماهواره‌ای ولایت گفت: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی دارای شخصیتی ولایی است که این عشق به ولایت نه تنها در صحبت‌هایش نمایان است بلکه ولایتمداری در آثار این مرجع شریف نیز نمود دارد.
کد خبر: ۶۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 12 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌قزوینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی حضور یافت و در جریان آخرین آثار منتشر شده این مرجع تقلید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله صافی‌گلپایگانی غیرت شیعی دارد، گفت: غیرت شیعی در تمام آثار این مرجع تقلید نمایان است و این ویژگی در آثار دیگران کمتر دیده می‌شود.

مدیر شبکه ماهواره‌ای ولایت با اشاره به انتشار کتاب صراط مستقیم این مرجع تقلید ادامه داد: نوشتن این کتاب در کوتاهترین زمان ممکن برای پاسخ به شبهات وهابیت، کاری بسیار بدیع و مبتکرانه است.

وی توصیه کرد: تا زمانی که جامعه از وجود پربرکت این مرجع تقلید خالی نشده مجموعه آثار وی که در ارتباط با دفاع از اهل بیت (ع) است در قالب یک مجموعه گردآوری شود.

حسینی‌قزوینی با بیان اینکه آیت‌الله صافی‌گلپایگانی عمر خود را وقف مباحث مهدوی کرده است، تصریح کرد: این کتاب تمام شبهات مهدوی را با استفاده از روایاتی که در کتب اهل سنت وجود دارد به صراحت پاسخ داده است.

وی با نقل خاطره‌ای از آیت‌الله نوری‌همدانی در ارتباط با کتاب منتخب‌الاثر بیان کرد: این مرجع تقلید عنوان کردند که من در تمام عمرم این چنین کتاب جامع و جالبی را در ارتباط با حضرت ولیعصر (عج) ندیدم، چراکه منتخب‌الاثر یک اثر بی‌نظیر در طول 14 قرن است.

مدیر شبکه ماهواره‌ای ولایت شخصیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: عشق ولایی در صحبت‌هایش نمایان است و این ولایتمداری نه تنها در سخنان وی وجود دارد بلکه در آثار این مرجع شریف نیز نمایان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار