مدیرعامل باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: الناز قاسمی، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی و مرضیه افشاری چهار بازیکن تیم هندبال هدف پویان بانوان این استان به اردی تیم ملی کشورمان جهت حضور در هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در کشور ژاپن، دعوت شدند.
کد خبر: ۶۰۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 06 May 2018

به گزارش تابناک قم،مهدی میرزا حسینی خاطرنشان کرد: این بازیکنان قمی به دلیل سابقه درخشان در لیگ برتر و تیم ملی، دراین مرحله نیز موفق به حضور در این رقابت ها خواهند شد.

هفدهمین رقابت های قهرمانی هندبال بانوان آسیا 10 تا 17آذر ماه سال جاری در کوماموتو ژاپن برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم هندبال هدف پویان قم که سال گذشته از لیگ برتر کشور به دلیل مشکلات مالی انصراف داده در لیگ دسته یک شرکت کرده است که با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

میرزا حسینی تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته الناز قاسمی و فاطمه خلیلی را از دست دادیم و آنها در تیم نفت و گاز گچساران بازی می کردند ولی در فصل آینده سعی داریم این تیم در لیگ برتر شرکت و از این بازیکنان ارزشمند قمی نیز استفاده کند.

وی گفت: دنبال جذب حامی مالی برای شرکت تیم هدف پویان قم درلیگ برتر هستیم ولی هنوز موفق به این کار نشدیم.

تیم هندبال هدف پویان جوان قم سال گذشته به دلیل مشکلات مالی از ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال انصراف داده و در لیگ دسته یک شرکت کرد.

این تیم قرار بود مهرماه سال گذشته به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا در ازبکستان حضور پیدا کند که به دلیل مشکلات مالی، نیز انصراف داد.

این تیم درسال 95 در لیگ برتر موفق به کسب رتبه چهارم در لیگ برتر ایران شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار