در پی اعزام به رشت؛
نماینده قم به رشت اعزام شد تا برای صعود به لیگ دسته دوم، در زیر گروه لیگ فوتسال مردان کشور شرکت کند.
کد خبر: ۵۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 01 May 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال الماس شهر قم برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های فوتسال زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور راهی رشت شد و مسابقات خود را از فردا در این شهر آغاز خواهد کرد.

تیم فوتسال الماس شهر که با ترکیبی از بازیکنان بومی راهی این مسابقات شده است تلاش می‌کند با عبور از مرحله گروهی جواز شرکت در دور نهایی و رقابت بر سر کسب سهمیه حضور در دور اصلی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

محمد کریمی، محمد بادیران، محسن رحیمی، محسن پور ابراهیم، حسین محمدی، حسین مردانی، محمد کاظمی، مجید نعمت زاده، ابوالفضل رضاییان، حسن روشن، محمد سعادتمند، کاظم مردانی، سید محمد موسوی، حسین فتحی و محمد صادق جروند بازیکنان تیم الماس شهر قم در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

این تیم قرار است با هدایت محسن شنوفی از بازیکنان برجسته سابق فوتبال و فوتسال قم و سرپرستی سعید برقعی از چهره‌های جوان اما باتجربه فوتسال استان وارد مسابقات شود و محمد حسین شریفی به عنوان مربی، حمید رضا قرنلی به عنوان مدیر فنی و احسان قراباغی به عنوان پزشک سایر اعضای کادر فنی تیم الماس شهر هستند.

تیم الماس شهر قم در این مرحله با تیم‌های دخانیات رشت، بیمه آسیا به یله سوار، همای سپهر زیبا دشت، وکلای دادگستری گلستان، صرافی مدینه بندر ترکمن، امید گلستان، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، هیئت فوتبال تهران و شهرستان شوط آذربایجان غربی همگروه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار