تابناک: شهردار کاشان از افتتاح فرودگاه این شهر در روز عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سید محمد ناظم رضوی شامگاه دوشنبه به مناسبت روز شهرداری ها و دهداریها در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: به همین منظور مسوولان شهرداری نخستین نشست را با اعضای هیات مدیره فرودگاه روز سه شنبه برگزار می کنند.

وی پیشتر نیز در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود عقد قرارداد با شرکت تهران گشت برای ارایه خدمات فروش بلیط، انجام پرواز کاشان - مشهد در دستور کار است و پروازهای کاشان به قشم، کیش، بندانزلی و نجف اشرف در دستور کارهای بعدی قرار د ارد.

ناظم رضوی خط کشی باند فرودگاه، از لاین 11تا 29 و اپرون شماره یک افزون بر 25 هزار متر طول و عرض 15 سانتیمتر، نظافت دوطرف باند پرواز، ساخت سرویس بهداشتی و آزاد کردن دور مارکرهای باند پرواز را از جمله فعالیت های شهرداری در فرودگاه کاشان بیان کرد.

وی تهیه انشعاب گاز، سه کنتور برق و 10 خط تلفن، کندن کانال تاسیسات و تهیه غلاف آن به طول یک هزار متر برای انتقال کابل فیبر نوری از مقر فرماندهی پایگاه به سالن موقت و ساخت پارکینگ را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری در فرودگاه کاشان برشمرد.

فرماندار کاشان هم پیشتر اعلام کرده بود پس از گرفتن مجوز پرواز در فرودگاه این شهر زیرساخت های لازم با هزینه ای افزون بر 60 میلیارد ریال توسط شهرداری کاشان انجام شده است.

ابوالفضل صدرائیه تصریح کرد: نخستین پرواز این فرودگاه پس از بهره برداری، از کاشان به مشهد مقدس خواهد بود.

چهاردهم تیر روز شهرداریها و دهداریها نامگذاری شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
سلام.
فرودگاه کاشان افتتاح نشد!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
حالا کاشون فرودگاه چه نیازی دارد ؟ همه مسافرانش از اصفهان هستند و از تهران !!! تا هواپیما برود دور بزند و پیکاب کند و مردم خودشان را بخواهند بفرودگاهها برسانند !! با اتوبوس و اتومبیلهایشان که حد اکثر شاسی بلند است با سه سوت زودتر میرسند !!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار