با توجه به مشکلات موجود در باشگاه آتلیه طهران قم بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند در فصل جدید لیگ برتر شرکت داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 08 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، فصل گذشته با سقوط تیم هیئت قم از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تنها یک نماینده برای قم به نام آتلیه طهران باقی ماند که البته این روزها وضعیت مساعدی ندارد و حضور آن در لیگ فصل جاری در هاله‌ای از ابهام است.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد با کسب عنوان پنجمی در پایان فصل از حیثیت فوتسال قم دفاع کرد تا همچنان سهم مهد فوتسال در لیگ کشور یک تیم باشد.

در شرایطی که پیش از آغاز سال جدید مقرر بود طی جلسه‌ای راه‌حلی برای مشکلات آتلیه پیدا شود اما این جلسات هیچ‌گونه خروجی مثبتی را نداشته و شنیده‌شده اداره کل ورزش و جوانان قم خطاب به مجموعه آتلیه گفته است که باید خود آن‌ها به دنبال حامی مالی باشند.

از سوی دیگر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان در راستای حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها اعلام کرده که تمامی تیم‌ها فاکتورهای لازم و مدنظر این کمیته را تا پایان فروردین‌ماه ارائه کنند و غیرازاین صورت از حضور در لیگ برتر محروم می‌شوند.

اخبار به‌دست‌آمده از باشگاه آتلیه طهران قم، از وضعیت نامساعد مالی و سایر شرایط این تیم دلالت می‌کند که بعید به نظر می‌رسد در فرصت باقی‌مانده بتواند درخواست‌های کمیته فوتسال را عملی سازد.

این در حالی است که وضعیت دیگر نماینده فوتسال قم در لیگ دسته اول یعنی هیئت قم که فصل گذشته با مدیریت مسئولان فعلی ورزش قم سقوط کرد، در هاله‌ای از ابهام است و مشخص است که هیچ برنامه خاصی برای این تیم نخواهند داشت.

در مدت گذشته کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم افتخارات بسیار زیادی همچون سقوط تیم فوتبال صبا به لیگ یک و سپس لیگ دو،سقوط تیم فوتسال هیئت قم به لیگ یک،سقوط تیم امید صبا به لیگ یک را از وی شاهد بودیم و حالا نوبت به تیم فوتسال آتلیه طهران قم رسیده است.

نکته جالب‌توجه در وضعیت آشفته فوتبال قم این است که هیچ‌یک از مسئولان و مدیران ورزشی قم خرده‌ای به عملکرد این مجموعه نگرفته و بدون هیچ اعتنایی به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار