وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به رغم توسعه دانشگاه در استان ایلام، مهارت در آن توسعه نیافته و باعث ایجاد فقر و بیکاری شده است و عدم مهارت مردم استان زمینه پیشرفت را کاهش می دهد.
کد خبر: ۵۸۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 05 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی ربیعی در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار داشت: یکی از مشکلات استان ایلام بحث عدم مهارت بین جوانان است، باید با آموزش فقدان مهارت در بین جوانان را حل کرد.

وی تصریح کرد: به رغم توسعه دانشگاه در استان ایلام، مهارت در آن توسعه نیافته و باعث ایجاد فقر و بیکاری شده است و عدم مهارت مردم استان زمینه پیشرفت را کاهش می دهد.

ربیعی هدف از سفر خود به استان ایلام را دنبال کردن سیاست های وزارت خانه و اضافه شدن دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید است.

وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی عنوان کرد: کارفقر زدایی و ایجاد عدالت، کاهش نابرابری و توسعه اشتغال از سیاست های دولت و وزارتخانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار بیان داشت: امیدواریم با سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشکل اشتغال که دغدغه اصلی استان است رفع شود.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی گفت: موضوع اشتغال جوانان و بیکاری به چالشی برای کشور و نظام تبدیل شده است که دولت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی افزود: دولت نیز در این زمینه با تمام توان برای ایجاد اشتغال گام های مثبتی برداشته است و امیدواریم با توانمندی و اخلاص این وزارتخانه و همدلی استاندار ایلام و نمایندگان مجلس مشکلات مردم رفع شود.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار