رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی شبهات مهدوی را به صورت شفاف در کتاب منتخب الاثر پاسخ گفته است.
کد خبر: ۵۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 03 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، حجت‌الاسلام محمدتقی ربانی با اشاره به حضور انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیان کرد: عرضه آثار این مرجع تقلید موجب آشنایی مردم با نظرات و دیدگاه‌های ایشان نسبت به مسائل گوناگون می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقه و ارادت آیت‌الله صافی موجب شده است که ایشان بیشتر تالیفات خود را به مسائل مهدوی اختصاص دهد، تصریح کرد: بحث مهدویت در جامعه امروزی جدی است و باید از تمام کسانی که در این زمینه دست به قلم شده و به تحقیق و پژوهش می‌پردازند، تقدیر کرد. 

رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی با تاکید براینکه محققان باید در ارتباط با مسائل مهدوی منابع قابل اطمینانی داشته باشند، گفت: در جامعه امروزی نبود آگاهی مناسب نسبت به مباحث معنوی موجب به وجود آمدن شبهاتی شده که باید نسبت به آن پاسخگو بود.

ربانی با تاکید براینکه نبود توجه کافی و شایسته به مسائل و مباحث مهدوی موجب مظلوم ماندن این مبحث مهم در جامعه اسلامی شده است، عنوان کرد: امروز در جهان با مسائل تلخی روبه‌رو هستیم که روز به روز در حال تشدید است و برای پاسخ صحیح به مسائل و شبهات مهدوی باید به مراجع و منابع معتبر مراجعه کرد. 

وی به تلاش و کوشش آیت‌الله صافی گلپایگانی در زمینه تحقیق و پژوهش مهدوی اشاره کرد و گفت: آثار این مرجع تقلید بسیار دقیق، شفاف و قابل اطمینان است.

رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی با تاکید براینکه مطالعه آثار مهدوی آیت‌الله صافی موجب می‌شود که مخاطب از تاریکی به سمت روشنی هدایت شود، تصریح کرد: منتخب الاثر این مرجع تقلید به عنوان یک منبع مهم برای تحقیق و پژوهش در عرصه مهدویت است که در دوران جوانی با دستور آیت‌الله بروجردی تالیف کردند.

وی اضافه کرد: مطالعه منتخب‌الاثر موجب می‌شود که مخاطب با اطمینان دست در دست مولف داده و از تاریکی به سمت روشنی قدم بردارد.

ربانی با تاکید بر موثق و قابل اطمینان بودن منتخب‌الاثر آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: کتب بسیاری در زمینه مهدویت به تالیف رسیده است، ولی همه این کتب قابل اطمینان نبوده و به دلیل لغزشی که از سوی نویسنده صورت گرفته، دستمایه دشمن شده است. 

علاقمندان برای تهیه این کتاب ارزشمند می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم غرفه انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار