در هفته پنجم برابر دانش فريدون‌كنار رقم خورد
سومين شكست تيم فوتبال جوانان صباي قم در هفته پنجم از نيم‌فصل دوم مرحله مقدماتي رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال جوانان ایران برابر دانش فريدون‌كنار رقم خورد.
کد خبر: ۵۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 08 February 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارد تا قبل از مصاف هفته چهارم دور برگشت این فصل دو باخت در کارنامه داشت و در این هفته به سومین شکست خود تن داد.

جوانان صبای قم که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های صعود از این گروه به مرحله بعدی مسابقات به شمار می‌روند، در دیدارهای خانگی هرگز به حریفان خود نباخته‌اند اما در بازی‌های خارج از خانه تا کنون سه باخت برابر حریفان پذیرفته‌اند و آخرین شکست آنها برابر دانش فریدون‌کنار بود.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم پیش از این در هفته دوم نیم‌فصل نخست بازی‌ها در میهمانی تیم پدیده ساری نخستین باخت این فصل را پذیرفته بودند و دومین شکست آنها نیز به بازی هفته آغازین دور برگشت در مصاف خارج از خانه با تیم جوانان ملوان بندر انزلی باز می‌گردد.

سومین شکست جوانان صبای قم در هفته پنجم دور برگشت برابر تیم جوانان دانش فریدون‌کنار با نتیجه سه بر یک رقم خورد، نتیجه‌ای که البته با توجه به روند مثبت و رو به جلوی صبای قم، کمتر کسی انتظار آن را داشت اما صبا در این دیدار باخت تا عملیات صعود این تیم از مرحله مقدماتی تا هفته‌های پایانی ادامه داشته باشد.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفته نخست نیم‌فصل دوم بازی‌ها در میهمانی ملوان بندر انزلی شکست خوردند، در هفته دوم تیم پارسه ساری را در قم سه بر صفر شکست دادند، در هفته سوم با تساوی پرگل سه بر سه میزبان خود گسترش‌فولاد تبریز را متوقف کردند و در بازی خانگی هفته چهارم دور برگشت در قم با حساب سه بر دو از سد پدیده ساری عبور کردند تا با شکست سه بر دو هفته پنجم منتظر بازی آینده با دبیری تبریز برای صعود از این گروه به مرحله بعدی رقابت‌ها باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار