مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:با رویکرد توسعه ورزش همگانی و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۶۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 03 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارسلان حسینی افزود:با حمایت‌های استاندار محترم طرح‌های خوبی بهمنظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد:این طرح شامل ۹۲ زمین روباز روستایی است که در صورت اجرا جهش بسیار خوبی در این بخش را شاهدخواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به آسیب‌های زلزله به اماکن ورزشی استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌های لازم در سطح کشور و استانی مبادله شده است وبزودی با تخصیص اعتبارات لازم عملیات مرمت آغاز خواهد شد.

وی به موضوع ستاد ویژه بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: ۱۲۵۰ میلیون تومان در این زمینه به اعتبارنیاز داریم که امیدواریم با تامین آن در بخش‌های مختلف ورزشکاران استان با شرایط بسیار خوبی در جاکارتا حاضر شوند.

حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت ستادساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه نیز گفت:عدم حضور مدیران کل در این ستاد نشانه خوبی نیست.

وی افزود:به منظور بهره‌برداری بهتری از ستاد ساماندهی جوانان برای سال۹۷ برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است و انتظارات از هر دستگاه و نیاز‌ها در دست تدوین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم این اداره کل برای میزبانیرقابت‌های بین المللی خبر داد و گفت:در کنار این امر مهم نباید از توجه به نیاز‌های ورزش استان در بخش مرمت، ساماندهی و تجهیزات ورزشی غافل شد.

حسینی در خصوص مشکل قایقرانان استان برای تمرین در دریاچه شهربازی کرمانشاه گفت: در این زمینه انتظار جدی داریم شهردار محترم و شورای شهر این مشکل را به نحوی حلنمایند، تا جوانان این شهر برای اماده سازی دچار آسیب نشوند.

وی از توجه به هیات‌های ورزشی و ایجاد شرایط لازم برای اجرای برنامه‌ها را سیاست این اداره کل خواند و گفت:انتظارداریم در کنار این حمایت ها و امکانات تخصصی که در اختیار آنهاست هیاتهای ورزشی نیز تلاش بهتری در زمینه جذب کمک ها و حمایت های بخش خصوصی داشته باشند.

داریم در کنار این حمایت‌ها و امکانات تخصصی که در اختیار آنهاست هیات‌های ورزشی نیز تلاش بهتری در زمینه جذب کمک‌ها و حمایت‌های بخش خصوصی داشته باشند.
اشتراک گذاری در فارس توییتر اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در google+ اشتراک

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار