رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۸۱ مأموریت تصادفی در سه شهر حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان در دی‌ماه امسال داشتیم که منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل شد.
کد خبر: ۵۵۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 30 January 2018

 شهرام مقام اظهار داشت: در دی‌ماه امسال تعداد 381 مأموریت تصادفی در سه شهر حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم که منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل شد.

وی بابیان اینکه 12 مورد از این تعداد با انجام درمان در محل مأموریت پایان پذیرفت، عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان در دی‌ماه سال جاری یک هزار و 445 مأموریت را به ثبت رساند.

مقام افزود: از این تعداد، بالغ‌بر 864 مأموریت مربوط به شهرستان آبادان بود و پس‌ازآن خرمشهر با 389 و شادگان با 192، بیشترین تعداد مأموریت را به خود اختصاص دادند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در مأموریت‌های غیر تصادفی در یک ماه گذشته بیش از 559 موردنیاز به اعزام به بیمارستان داشت.

وی با اشاره به تعداد مصدومان درمان شده عنوان کرد: 250 نفر نیز در محل توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان درمان شدند.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار