مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کاشان مطرح کرد؛
تابناک: مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان گفت: تحقق ۱۳۵ درصدی بودجه سازمان عمران شهرداری کاشان یکی از مهم‌ترین اقدمات این سازمان در سال جاری به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، ابوالفضل ساروقیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به دوره جدید مدیریت شهری با حمایت‌های شورای سازمان و هیئت مدیره این سازمان اظهار داشت: فعالیت‌های این سازمان باید همگام با برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری در بخش پروژه‌های عمرانی سرعت و شتاب بیشتری داده است.

وی افزود: تحقق 135 درصدی بودجه 95 میلیارد ریالی سازمان در سال 93، تصویب بودجه بالغ بر 139 ریالی برای سال 94، اجرای بیش از 40 پروژه عمرانی در حوزه‌های بهسازی معابر، آسفالت، بافت تاریخی، ترافیک و احداث ابنیه و پارک بخشی از اقدامات سازمان عمران و بهسازی کاشان به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان از بهره‌برداری اجرای طرح توسعه کارخانه تولید قطعات بتنی سازمان عمران و بهسازی واقع در میدان امام علی (ع) در بخش تولید مصالح بتنی خبر داد و افزود: با توجه به عدم توانایی فاز نخست کارخانه تولید قطعات بتنی سازمان در تولید انواع قطعات بتنی مورد نیاز شهرداری و همچنین پائین بودن ظرفیت تولید، این کارخانه در راستای تأمین مصالح مورد نیاز پروژه‌های بهسازی معابر پیش‌بینی شده در برنامه عمرانی سال جاری شهرداری است.

وی بیان کرد: این سازمان با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تجهیز کارخانه به یک خط تولید جدید قطعات بتنی کرده که با خرید یک عدد دستگاه تولید سنگفرش، سنگ جدول، سنگ چمن و آبراه باران مدل 509 I.R BM شرکت کوشا ماشین در خرداد امسال با ظرفیت تولید 6000 متر مربع انواع سنگ فرش و 12 هزار عدد سنگ جدول در هر ماه به بهره‌برداری رسیده است.

ساروقیان، اعتبار اختصاص یافته در این طرح را 5 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: خرید و اضافه شدن یک دستگاه لیفتراک ،700 عدد پالت و فضای کیورینگ به مجموعه کارخانه از جمله اقدامات توسعه ای در فاز دوم کارخانه بوده است.

وی، احداث ساختمان اداری اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان را از دیگر اقدامات سازمان عمران ذکر کرد و افزود: براساس توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره راه، مسکن و شهرسازی در آزادسازی و احداث بلوار شهدای ابوزید آباد، سازمان عمران و بهسازی عملیات احداث اسکلت بتنی و سقف‌های ساختمان اداره راه و شهرسازی را در بهمن ماه سال 93 آغازکرده و این فاز از پروژه را درخرداد ماه 94 به پایان رسانیده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان افزود: در صورت انجام توافقات بعدی فاز دوم و تکمیلی پروژه نیز در سال 94 به انجام می‌رسد.

وی بیان کرد: احداث ساختمان اداری اداره مسکن، راه و شهرسازی در 4 طبقه با زیر بنای پروژه 1050 متر مربع که تاکنون 4میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده، از دیگر اقدامات این سازمان بوده و تا زمان بهره برداری از این پروژه 11میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمند است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار