رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی:
رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فضای فعلی حاکم بر ورزش خوزستان را خوب می بینم و امیدوارم درآینده نیز توجه جدی نسبت به وضعیت معیشتی و جایگاه ارزشی پيشکسوتان ورزش داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 26 January 2018

 

فضای خوبی بر ورزش خوزستان حاکم است

امیر مجدآرا روز گذشته (پنج شنبه) در مراسم تجلیل از پيشکسوتان ورزش شهرستان مسجدسلیمان، اظهار کرد: امروز ورزش هر چند دارای حواشی فراوان است اما همین ورزش گاهی اتفاقاتی را رقم می زند که ارزش آن بیش از سرور قهرمانی است.

وی بیان کرد: امروز برای من یک روز خوب و بسیار پر خاطره شد؛ حضور در شهر اولین های ورزش و صنعت کشور و دیدار با پيشکسوتان ورزش که شناسنامه واقعی ورزش یک شهر و یک استان بی بدلیل در ورزش، صنعت و دفاع مقدس هستند برای من که عضو جامعه ورزش و دفاع مقدس هستم، افتخار است.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: از کانون پيشکسوتان ورزش خوزستان و شخص حمید سالمی که کسوتدار عرصه ورزش و مديريت و خدمت به ورزش محسوب می‌شود نیز تشکر می کنم. او همیشه پیگیر مسائل و مشکلات پيشکسوتان ورزش خوزستان است و دغدغه این مرد برای معرفی پيشکسوتان به نسل جوان و جدید ورزش بسیار جدی است.

وی افزود: امیدوارم مدیران استاني و به خصوص ورزش خوزستان، حمایت جدی از پيشکسوتان ورزش و کانون پيشکسوتان ورزش این استان داشته باشند، البته شنیده ام که مدیرکل ورزش استان وعده های خوبی برای بهتر شدن وضعیت پيشکسوتان ورزش داده است که ان شاءالله شاهد عملی شدن و حمايت جدی و امیدوارکننده او باشیم.

مجدآرا گفت: فضای فعلی حاکم بر ورزش خوزستان و کسوتداران ورزش را خوب می بینم و ان شاءالله در آینده ضمن ارج نهادن به نام و یاد و مقام شامخ شهدا و مرحومين پيشکسوت ورزش، توجه جدی نسبت به وضعیت معیشتی و جایگاه ارزشی پيشکسوتان ورزش داشته باشیم.

در پایان این مراسم از 15 پيشکسوت رشته های مختلف ورزش‌های همگانی شهرستان مسجدسلیمان تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های همگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار