شهردار کاشان:
تابناک: شهردار شهر کاشان از برگزاری نخستین جشنواره عکس "زشت و زیبای شهر" در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 29 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید محمدناظم رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با محوریت کاهش معضلات شهری و افزایش سطح فرهنگ شهر‌نشینی برگزار می‌شود.

وی افزود: حمل و نقل و ترافیک، تنظیف و پاکیزگی شهر، گردشگری، سلامت شهری، مبلمان شهری، تبلیغات شهری، سیما و منظر شهری، بافت فرسوده و پروژه‌های عمرانی شهرداری کاشان، از موضوعات نخستین جشنواره عکس به شمار می‌رود.

شهردار کاشان، مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم شهریور امسال اعلام کرد و افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند 10 اثر به صورت جداگانه و دارای مشخصات و توضیح عکس روی سی دی به دبیرخانه جشنواره واقع در کاشان، میدان دروازه دولت، خیابان امیریه، جنب بانک شهر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان ارسال کند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، تعالی سبک زندگی و زیست شهری و حضور فعال شهروندان در ترویج فرهنگ صحیح شهر نشینی به شمار می‌رود.

ناظم رضوی گفت: همزمان با اختتامیه جشنواره "شهرخوب، شهروند خوب" 26 شهریورماه نفرات برتر نخستین جشنواره عکس "زشت و زیبای شهر" نیز معرفی می‌شوند.

به گزارش تسنیم، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه تندیس جشنواره به 14 نفر برگزیده و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه با دریافت مبلغ 300هزار ریال بابت حق انتشار عکس به همراه تندیس جشنواره از ویژه برنامه‌های این جشنواره است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار