در لیگ برتر فوتسال ایران؛
تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال ایران در بندر عباس به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۴۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 03 January 2018

به گزارش تابناک قم؛  هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه ۱۵ دی برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در بندر عباس تیم فوتسال آتلیه طهران قم آخرین بازی خارج از خانه خود در این فصل را در حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.


تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و آذرخش بندر عباس روز جمعه از ساعت ۱۶ در بندر عباس برابر هم به میدان می‌روند در حالی که ۲ هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است و پیش بینی می‌شود در این هفته تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر و نیز دومین و آخرین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به دسته اول مشخص شود.


تیم آتلیه طهران قم با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و به دلیل شکست هفته گذشته برابر تاسیسات دریایی در قم، رده پنجم را تحویل تیم ۳۵ امتیازی فرش آرای مشهد داده است در شرایطی که تیم آذرخش هرمزگان هم با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.


در این شرایط جدال آتلیه طهران قم و آذرخش هرمزگان به نوعی جدال بر سر کسب عنوان ششم و یا حتی پنجم جدول لیگ برتر است به طوری که آتلیه طهران قم در صورتی که در بازی روز جمعه در بندرعباس بازنده شود به رده هفتم جدول سقوط می‌کند و از رده‌های بالای جدول دورتر می‌شود.


پیروزی آتلیه طهران قم برابر آذرخش هرمزگان اما شرایط را به سود تیم قمی تغییر می‌دهد و با قطعی کردن رتبه ششمی برای آتلیه طهران این شانس را برای تیم آتلیه طهران ایجاد می‌کند که بار دیگر بتواند به رتبه پنجم برگردد و فصل را با رده پنجم به پایان برساند.


این در حالی است که حواشی مربوط به اتفاقات دیدار تیم‌های آتلیه طهران و تاسیسات دریایی تهران در قم بر روی تیم آتلیه طهران سایه افکنده و ممکن است بر عملکرد فنی تیم آتلیه طهران قم در بندر عباس اثر گذار شود با این حال اهالی فوتسال قم امید زیادی دارند که آتلیه طهران در این بازی خارج از خانه فاتح میدان شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار